חדשות    

חברת הנדל"ן של חתן טראמפ ברכישה הגדולה ביותר זה עשור: 1.15 מיליארד דולר

צילום: שגרירות ארה"ב ירושלים

החברה רכשה 6,300 דירות במרילנד ובווירג'יניה

חברת הנדל"ן של משפחתו של ג'ארד קושנר, חתנו ושל דונלד טראמפ, רכשה נדל"ן להשכרה לדיור תמורת 1.15 מיליארד דולר, הרכישה הגדולה ביותר שביצעה החברה זה עשור.

החברה רכשה 6,030 דירות ב-16 נכסים שונים במדינות מרילנד ווירג'יניה מחברת ההשקעה הפרטית לון סטאר פאנדס (Lone Star Funds), אמר נציג מטעם מייקל קמפבל מקבוצת קרלטון, שסייעה בהסדרת המימון לעסקה.

חברות קושנר ולון סטאר סירבו להגיב על הדיווח על העסקה שפרסם "וול סטריט ג'ורנל".  החברה מתחילה בהדרגה להעביר את פעילותה החוצה מהעיר ניו יורק וחוזרת למתחמי המגורים הרב-משפחתיים לאחר שעסקה בתחום המשרדים.

לפני פחות משנה קושנר מכרה את חלקה במגדל המשרדים, בשל חובות ענק שנבעו מעסקה שבוצעה במחיר שיא של 1.8 מיליארד דולר.

 בהקשר הישראלי חברת קושנר נעזרה בבית ההשקעות הישראלי פסגות במימון רכישתו של קומפלקס הדירות קווייל רידג' בפליינסבורו שבניו ג'רזי, שבו 1,032 יחידות דיור, ושהיה בבעלות המשפחה עד המכירה  ב-2007.

בזמן שג'ארד קושנר החל לעבוד בבית הלבן ב- 2017, המשפחה היתה במגעים עם חברת הביטוח הסינית אנבנג בעסקה שבה המגדל בן 41 הקומות היה נהרס ובמקומו היה נבנה מגדל גבוה כפליים. אלא שהעסקה נכשלה. המכירה לברוקפילד כיסתה הלוואה בסך 1.1 מיליארד דולר שהיתה אמורה להיפרע החודש.

בסוף השנה  חברת הנדל"ן של המשפחה הסכימה לשלם פיצויים של 100 אלף דולר לחמישה דיירים בבניין דירות שבבעלותה בניו יורק, בגין גבייה מופרזת של שכר דירה וביטול בלתי חוקי של מעמדן של יחידות דיור שהיו בשכירות מוגנת.