חדשות    

חברת טבע קלטה בהצלחה את שני המשלוחים הראשונים של חיסוני קורונה

ביקור ראש הממשלה ושר הבריאות בטבע, צילום:עמוז גרשון

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, שר הבריאות מר יולי אדלשטיין הגיעו היום בשעות הצהריים אל המרכז הלוגיסטי המתקדם של טבע-סלא בשוהם על מנת להתרשם באופן אישי מהליך קליטת המשלוח השני (והגדול מבין השניים) של חיסוני הקורונה עבור מדינת ישראל. יוסי אופק, מנכ"ל טבע ישראל יחד עם מנכ"ל ס.ל.א (חברת ההפצה של טבע בישראל) אורי גת-פלש, ליוו את הביקור והציגו בפניהם את חוות המקפיאים הייחודית ועבודת הצוותים שנערכת במקום.

 יוסי אופק, מנכ"ל טבע ישראל: "אדוני ראש הממשלה ושר הבריאות, תודה רבה על האמון שאתם נותנים בטבע-ס.ל.א אנו מחויבים ב- 100% לאפס תקלות! עד לראשון בינואר נהיה ערוכים לאחסון 5 מיליון חיסונים של פייזר ועוד 6 מיליון של חברת מודרנה. בנימה אישית, אני ומשפחתי כבר ממתינים לקריאה מקופת החולים על מנת להתחסן."

לפני 120 שנה הקימו שלושה גיסים, סלומון, לוין ואלשטיין (שעל שמם קרויה ס.ל.א) את בית המסחר הראשון לתרופות מחוץ לחומות ירושלים, ובמהלך כל השנים מאז ועד היום טבע עומדת לצדה של מדינת ישראל בשגרה ובחירום, בעת מבצעים צבאיים ומלחמות ואף במגפות כמו זו של הקורונה.

 חברת ס.ל.א שבבעלות טבע מספקת מגוון רחב של פתרונות שרשרת אספקה והפצה מהמתקדמים בעולם בתחום הבריאות ומעניקה שירות איכותי ומקצועי בהתאם לצרכים המשתנים של לקוחותיה. החברה בעלת וותק וניסיון של כ-120 שנות פעילות בשוק התרופות והפרמצבטיקה בישראל.

 המרכז הלוגיסטי של טבע בשוהם הוא אחד מהמרכזים הלוגיסטיים הגדולים והמתקדמים בעולם לאחסון ושינוע של תרופות וציוד רפואי. באמצעות המרכז טבע מספקת את כל צרכי שוק ישראל הן למגזר הפרטי והן למגזר המוסדי (קופות החולים ובתי חולים). מהמרכז הלוגיסטי טבע דואגת לאספקה של מעל 100 מיליון פריטים כל שנה לשוק הישראלי המהווים כ-25% מהמרשמים בישראל, מרביתם מתוצרת החברה. למרכז שטח של כ-80,000 מטרים מרובעים ומבנה בגודל של 50,000 מטרים רבועים. הוא מתנשא לגובה של 42 מטרים ומעל 400 מטרים אורך. למרלו"ג 84 פתחי העמסה ופריקה למתן שירות של כ-130 משאיות ורכבים מדי יום ופועלים בו 11 עגורנים ומסועים באורך כולל של 2.1 ק"מ, באמצעותם מבוצעות פעולות האחסון והליקוט.

בנק מזרחי טפחות בסקירה השבועית- החיסונים הקרבים מכניסים אופטימיות בשווקים

סקירת הנפט של בנק לאומי- מציאת חיסון לקורונה תעלה במעט את מחיר הנפט