שוק ההון    

חברת עיבוד התמונות לייטריקס גייסה 135 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד

חברת לייטריקס, המפתחת אפליקציות לעיבוד תמונות השלימה סבב גיוס של 135 מיליון דולר, לפי שווי של מיליארד דולר.  80 מיליון דולר מתוכם ייכנסו לקופת החברה, ו-55 מיליון ישמשו לרכישת מניות. החברה מסרה כי הגיוס נעשה בשווי הגבוה פי 3 משוויה בסבב הגיוס הקודם שנערך בחודש נובמבר בשנה שעברה .בסך-הכול גייסה החברה עד היום יותר מ-200 מיליון דולר

מנהלי החברה הודיעו כי הם מתכוונים להשתמש בכסף שגויס לצורך הרחבת מצבת העובדים של החברה ולרכישות אסטרטגיות של חברות אחרות. את החברה הקימו ד"ר זאב פרבמן המכהן כמנכ"ל, ניר פוצ'טר, עמית גולדשטיין, ירון אינגר ואיתי צידון. כמו בסבבי הגיוס הקודמים של החברה, גם בסבב זה יוקדשעיק הסכום, 55 מיליון דולר, לטובת רכישת מניות ממחזיקי המניות הקיימים בחברה. 80 מיליוני הדולרים הנוספים ייכנסו לקופת החברה.

את הסבב הוביל גוף ההשקעות של גולדמן זאקס, והשתתפו בו המשקיעות הקיימות בחברה הקרנות כללטק, ו יולה ונצ'רס השקיעה בחברה משלביה הראשונים אך לא השתתפה בסבב זה. .

לייטריקס דיווחה על יותר מ-180 מיליון הורדות של כלל אפליקציות החברה ברחבי העולם, בהן כשלושה מיליון מנויים בתשלום. תחזית ההכנסות של החברה עד סוף שנת 2019 מוערכת ביותר מ-150 מיליון דולר.

טראקס רוכשת מתחרה אמריקאית במזומן ובמניות

איך תהפכו תמונות לטבלת אקסל?