חדשות    

חוזרים לקולנוע: מתחמי הסינמה סיטי מתכוננים לפתיחה מחדש

pixabay
מעודכן ל-06/2020

הרשת הודיעה כי תחזור לפעילות ב-9 ביולי, לאחר שהממשלה אישרה קיומם של אירועי תרבות לקהל של עד 250 איש

רשת בתי הקולנוע סינמה סיטי הודיעה כי תשוב להקרין סרטים לקהל הרחב החל ב-9 ביולי. זאת לאחר שהממשלה אישרה בימים האחרונים לענף התרבות לחזור לפעילות באופן מיידי, וניתן יהיה לקיים מופעים עם קהל של עד 250 בני אדם.

על פי המתווה, הקהל יחולק לקפסולות – כל קפסולה תשב בנפרד, וכיסא אחד יפריד בין אדם לאדם. משפחות יוכלו לשבת יחד. כמו כן, בכפוף לאישור מנכ"ל משרד התרבות והספורט ניתן יהיה לקיים מופעים עם קהל גדול יותר, של עד 500 איש.

על המתווה סיכמו יחד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הבריאות יולי אדלשטיין ושר התרבות והספורט חילי טרופר, בתיאום עם המל"ל.

מתחמי הסינמה סיטי יפתחו את שעריהם בתחילת חודש יולי, יחד עם חזרתו ההדרגתית של שוק הקולנוע הבינלאומי, בדגש על אירופה, ארה״ב ותעשיית הקולנוע בהוליווד בפרט אשר מתחילים לשחרר סרטים להפצה והקרנתם בבתי הקולנוע.

פתיחת המתחמים תעשה בהתאם להנחיות משרד הבריאות והתו הסגול ויבוצעו התאמות בצורת ההושבה באולמות ופיזור מועדי ההקרנה, על מנת לאפשר בילוי מהנה ובטוח.

דובר מתחמי הסינמה סיטי, רן רהב, אמר בסיפוק: "אנו מצפים בקוצר רוח לחזור ולספק את חוויית הבילוי הטובה בישראל במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ. אנו עושים מאמצים כבירים על מנת לצבור תוכן איכותי וסרטים חדשים שיוצעו כבר עם פתיחת המתחמים, וכן ליצור רצף השקות של סרטים חדשים ושוברי קופות שיחזירו את הקהל לקולנוע".

כמה עולה בילוי בקולנוע?

ירושלים חוזרת לבמות: מופעים יתקיימו תחת כיפת השמיים