מובייל וגאדג'טים    תיירות    

חופשת פסח בזול – אתרים ואפליקציות

מעודכן ל-04/2019

איך להתעדכן מהר במחירי מלונות וטיסות, איך להשוות מחירים בלי לעבור חלון, איך לבחור מושב טוב למטוס, ואיך לקבל חדר של מישהו שביטל – כל האפליקציות והאתרים שאתם צריכים לחופשת פסח

יש אתרים רבים להשוואת מחירי טיסות או אפליקציות שמציעות לכאורה את הדיל הטוב ביותר. ברוב המקרים התוצאות דומות עם פערים של עשרות דולרים לכל היותר. אבל יש כמה אתרים ואפליקציות שהופכים את חוויית השוואת המחירים למהנה יותר ואת הטיסה לזולה יותר.

 

Pruvo – עדכון על הורדת מחירים למלונות

לפעמים אנחנו חושבים שמצאנו דיל מצוין למלון, וזה נכון לאותו רגע, אלא שמחירים גם יכולים לרדת. כדי לא לצאת פראיירים, אפליקצית פרובו תעקוב בשבילכם אחר המחיר  ששילמתם על המלון, ותודיע לכם כשהוא ירד – כדי שתוכלו להזמין את אותו החדר בדיוק. כדי לעשות זאת צריך לבחור באפשרות של ״ביטול חינם״,  אחרת הדיל לא ישתלם לכם (אלא אם מדובר בהפרשים קיצוניים במחיר,).

FairFly – עדכון מחירים על טיסות

: מייסד Waze, אורי לוין, השיק את האפליקציה אשר מאפשרת לבדוק האם קיימת טיסה זולה יותר מהטיסה שהרגע הזמנתם. זה עובד כך: אחרי או לפני שמזמינים טיסה בודקים באפליקציה האם יש בנמצא טיסה זולה יותר. אם טרם הזמנתם, היא תפנה אתכם למקום הזול ביותר. אם כבר הזמנתם, היא תחשב עבורכם, על ידי שקלול של דמי הביטול, האם כדאי לכם לבטל ולהזמין במקום אחר.

Seatguru – איפה המושב הכי טוב בטיסה

אתם רוצים מושב עם מקום לרגליים? אם כן, Seatguru היא האפליקציה שלכם. באפליקציה זו ניתן לראות את מפת המטוס המדויקת. היא מציגה את מקומות הישיבה לפי צבעים, כשכל צבע מראה עד כמה אותו מושב נחשב ליוקרתי (מקום לרגליים, רחוק מהשירותים וכו’).

momondo – לראות כמה חלונות במקביל

במקום להיכנס לכמה אתרים במקביל, באמצעות momondo אפשר לראות את כל התוצאות לטיסות שחיפשתם במקום אחד, כדי שתוכלו לבצע השוואה בפחות סיזיפיות.אפשר גם לסנן את כל התוצאות ולהציג רק טיסות ישירות למשל, כך שבטעות תזמינו טיזה זולה עם עצירת ביניים אבל תקצר את החופשה. אפשר לסנן גם לפי סוגי מחלקה, נוסעים, עסקית, ראשונה ועוד.

roomer – לקבל חדרים של אחרים

. Roomer הוא שירות די ותיק וישראלי, שיאפשר לכם להזמין חדרי מלונות שאנשים הזמינו אבל בשל מגוון רחב של נסיבות הם לא יוכלו להתארח בהם ולכן הם נאלצים להעביר אותם הלאה (חדרים שהוזמנו ללא אופציה לביטול). תהליך ההזמנה די דומה לזה שבאתרים כדוגמת Booking או Hotels, אבל אם תצליחו למצוא חדרים בתאריכים שמתאימים לכם, אתם בהחלט עשויים לחסוך לא מעט כסף.

מה המושב הטוב ביותר במטוס ומה הגרוע ביותר

חופשה באתונה – איפה לטייל וכמה זה עולה?

מהן אפליקציות האנטי-וירוס האמינות, ואיך להימנע מווירוסים