מובייל וגאדג'טים    עסקים קטנים    

חשבון אינסטגרם לעסקים – מה חשוב לדעת

מעודכן ל-10/2019

אם יש לכם עסק המבוסס על חזות, כמו עיצוב, אופנה, אוכל, עריכת וידאו ועוד אתם צריכים חשבון אינסטגרם לעסק. אם העסק שלכם פונה לקהל הצעיר,  בערך גיל העשרה עד גיל 24, אתם צריכים חשבון אינסטגרם לעסק. זו הרשת החברתית השנייה בגודלה שכבר חצתה את מילארד המשתמשים הפעילים בחודש.

למה אינסטגרם עסקי?

אמנם יש דמיון בין פרופיל עסקי לפרטי. אבל יש הבדל מהותי:בפרופיל פרטי לא ניתן לקבל נתונים סטטיסטיים כמו מי צפה וכמה אנשים ראו את הפוסט ובנוסף לא ניתן לפרסם בצורה ממומנת ולהגדיל את החשיפה.

אינסטגרם עסקי מתאים לעסקים ולמותגים שמעוניינים לשתף את התוכן העסקי שלהם, תמונות של העסק, של העובדים, תחומי עניין אחרים ועוד. ניתן לקשר את חשבון האינסטגרם העסקי לחשבון פייסבוק עסקי וכמובן להגדיל את החשיפה. אפשר גם להוסיף כפתורים שונים לפרופיל האינסטגרם העסקי שהם: מספר טלפון, דואר אלקטרוני וכתובת מיקום עסק. לעומת זאת באינסטגרם פרטי לא ניתן להוסיף כפתורים כאלו ופרסום טלפון או אימייל אפשר רק באזור הביוגרפיה.אם כבר יש לכם אינסטגרם פרטי לעסק, אתם יכולים להעביר את החשבון הפרטי לעסקי.

איך יוצרים חשבון אינסטגרם לעסק

יש שלוש דרכים לעשות זאת. נתחיל מהפשוטה

 עמוד הפייסבוק שלכם

הדרך היעילה ביותר לעשות זאת היא באמצעות עמוד הפייסבוק העסקי שלכם. פשוט מאוד נכנסים אל העמוד העסקי > לוחצים על הגדרות > בלשונית בצד לחצו על "אינסטגרם".

אם יש לכם חשבון, הזינו את שם המשתמש והסיסמא והתחברו. אם אין לכם חשבון, לחצו על כפתור "הרשמה" למטה בחלק ברקע הסגול ואז הזינו שם משתמש, דואר אלקטרוני ומספר טלפון- אופציונלי. קישור ליצירת סיסמא יישלח למייל שלכם.

לאחר מכן ההתחברות היא דרך העמוד העסקי, תוכלו לנהל את הנראות של הפרופיל העסקי באינסטגרם כמו גם לערוך שם חשבון, ביוגרפיה, אתר אינטרנט, כתובת אימייל ליצירת קשר, מספר טלפון וכן כתובת מקומית. שאר הדברים אפשר לערוך באמצעות האפליקציה בטלפון.

 אפליקציית אינסטגרם בטלפון

אם יש לכם אפליקציית אינסטגרם, פשוט היכנסו אליה. אם אין לכם הורידו מהחנות של גוגל או של אפל.

לאחר ההתחברות לחשבון הקיים או החדש שתיצרו, לחצו על סמל הפרופיל שלכם > לחצו על 3 נקודות / קווים אופקיים לרוחב > לחצו על הגדרות או גלגל שיניים. לאחר מכן לחצו על "מעבר לחשבון עסק", לחצו על המשך מספר פעמים ואז בחרו קטגוריה מתאימה לעסק. לבסוף, קשרו את החשבון לעמוד העסקי בפייסבוק וזהו.

כדי לערוך את ההגדרות והמידע של העסק, גשו לעמוד הפרופיל באינסטגרם, לחצו על "עריכת פרופיל" והתחילו שם להוסיף או לערוך תמונת פרופיל, קישור, ביוגרפיה, טלפון ועוד.

 אתר אינסטגרם

לאינסטגרם הרבה יתרונות. האתר שלהם הוא לא אחד מהם. לכן זו הדרך הפחות יעילה ליצירת חשבון עסקי, אבל גם באמצעות הדרך הזו ניתן ליצור חשבון או להתחבר לחשבון קיים. הפיכת הפרופיל לעסקי צריכה להיעשות על ידי הדרך הראשונה או השניה.

עם זאת, הדרך הזו הכי יעילה כאשר אתם רוצים לערוך את הפרופיל העסקי שלכם, לשנות תמונת פרופיל, קישור או ביוגרפיה, לראות אילו אפליקציות מחוברות לחשבון ומידע חיוני נוסף. אפשר גם להעלות תמונות מהמחשב.

איך פותחים חנות בפייסבוק?

הביטקוין של פייסבוק: החברה תשיק מטבע דיגיטלי