חדשות    

טבע מוציאה את עובדיה לחופשה על חשבון החברה

טבע

חברת התרופות טבע, שהודיעה שתספק טיפול פוטנציאלי בקורונה,  מוציאה מאות מעובדיה בישראל לחופשה בתשלום על חשבון החברה.

במכתב של טבע לעובדים נכתב: "מתחילת המצב חזרנו ואמרנו שטובת העובדים עומדת בראש סדרי העדיפויות של טבע, ואין כמו מעשים כדי לחזק את המילים, ולכן אנו שמחים לעדכן שכחלק מהסולידריות והדאגה לעובדים, התקבלה בהנהלת החברה החלטה, לפיה עובדים שאינם נדרשים להגיע לעבודה כאמור ואין באפשרותם לעבוד מהבית, יוכלו להישאר בביתם ולדווח חופשה על חשבון החברה, בתיאום עם המנהל, וזאת עד להחלטה אחרת שתתקבל בהתאם להתפתחויות במצב. ויודגש כי ימי 'חופשה על חשבון החברה' לא ייגרעו מימי החופשה שנצברו על-ידי העובד/ת, אלא הם בנוסף לכך".

מרבית עובדי טבע בתחומי הייצור, המו"פ וההפצה מגיעים גם כעת למקום העבודה, ואחרים עובדים מהבית. באר ץ בינתיים רק עובדי המגזר הציבורי יצאו לחופשה בתשלום שתוחזר בימי הקיץ.

לפי החברה, המהלך לא יגרום להאטה בייצור התרופות, שכן מדובר בעובדים שאינם נדרשים להגיע פיסית למקומות העבודה להמשך הפעילות העסקית שלה. מרבית העובדים של טבע בייצור, במו"פ ובמסחר נחשבים הכרחיים ומגיעים פיסית לעבודה.

עוד הודיעה החברה השבוע כי  בכוונתה לתרום מיליוני טבליות המכילות את מה שעשוי להיות תרופה לנגיף הקורונה לבתי חולים ברחבי ארה"ב. בהודעה מטעם החברה נכתב כי יותר משש מיליון מנות יחולקו.

שביב תקווה – טבע תתרום טיפול פוטנציאלי לקורונה