תוכן ממומן    

טריא – למה משתלם לפנות להשקעות חברתיות

קרדיט pixabay

לרבים מאיתנו יש חלומות על בית פרטי, רכב מפואר, טיסות לחו"ל, חופשות ונופשים בבתי מלון ביעדים שונים בעולם, מוצרי אלקטרוניקה הכי משוכללים ועוד. מרביתנו לא נוכל ליהנות מכל זה אך ורק דרך הכנסות מעבודה. השכר שלנו לא יספיק לנו בשביל לממן את איכות החיים שאנחנו חולמים עליה.

לכן, יש מי שמחפש אפשרויות שונות לייצר מקורות הכנסה נוספים. כלומר, לא להסתפק אך ורק בשכר החודשי או בהכנסה החודשית שהם מרוויחים מהעסק שלהם. מדובר על מקורות הכנסה חיצוניים המבוססים על השקעות. למשל, השקעות בנדל"ן, השקעות במוצרים פיננסיים, בורסה ועוד.

יש לכך יתרונות מסוימים, אך יש לכך גם חסרונות שיכולים להשפיע על כל התהליך ולהביא למצב בו היכולת לייצר מקור הכנסה נוסף נפגעת באופן משמעותי. ראשית, יש חסרון בכך שזה דורש זמן, ידע ומשאבים אחרים. לא כל אחד פנוי לכך ולא כל אחד בנוי לתהליך שכזה. שנית, ישנן השקעות בעלות סיכון גבוה לכן לא תמיד משתלם להשקיע את הכסף בהן. הפתרון הוא למצוא השקעות סולידיות, חכמות ויציבות.

זה אחד היתרונות של השקעות חברתיות. הרעיון הוא פשוט, במקום להשקיע את הכסף במוצרים פיננסיים בבורסה או במקומות אחרים, משקיעים אותו דרך חברות שמתמחות בהשקעות אשראי ומקבלים אותו בחזרה עם ריביות שיוצרות רווח מסוים. כך חברת טריא עובדת עם מנגנון של הלוואות חברתיות.

מה זו הלוואה חברתית ואיך עובדים עם חברת טריא

הלוואות חברתיות הן הלוואות בין אנשים, הניתנות באמצעות פלטפורמה מוסדרת, מבלי שנדרשים להשתמש בשירותי הבנק. למשל, אם אדם מסוים זקוק להלוואה לצורך רכישת דירה ניתן לפנות לטריא שבוחנת את הצרכים והיכולות של הלווה בתהליך חיתום קפדני. מרבית ההלוואות ניתנות  כנגד בטוחות עוד  חשוב לציין שההלוואה לא תינתן ממשקיע בודד, אלא סכום ההשקעה יתחלק בין הלוואות רבות כדי להפחית את הסיכון למשקיע של חשיפה ללווה בודד