חדשות    

יום הרווקים הסיני: הכנסות של 50 מיליארד דולר ורק במחצית הראשונה

חגיגה לרווקים הסינים: ענקיות הקמעונאות הסיניות – עליבאבא ו-JD.com – דיווחו  על מכירות המסתכמות ביותר מ-50 מיליארד דולר ורק בחצי הראשון של יום הרווקים הסיני. יום הרווקים הסיני הוא חג מכירות שנתי ויום המכירות המקוון העמוס ביותר בעולם, יותר מסייבר מאנדי ובלאק פריידי. לפי דיווח של סוכנות רויטרס, מכירות בהיקף של מיליארד דולר הושגו תוך דקה ושמונה שניות מפתיחת היום.

בחלוקה לרשתות מסרה עליבאבא, כי עד למחצית היום – 12:00 בצהריים שעון סין – בוצעו מכירות בהיקף של 27 מיליארד דולר;לעומת  30 מיליארד דולר בשנהה שעברה. היעד שהציבה החברה ליום הרווקים 2019 עומד על 37 מיליארד דולר מכירות ביום אחד – זינוק של יותר מ- 20% בהשוואה לאשתקד.

מאוחר יותר דיווחה החברה כי נשבר שיא המכירות שנקבע בשנה שעברה, כאשר היקף המכירות המקוונות עמד כבר על למעלה מ-30.5 מיליארד דולר.

עליבאבא, חברת המסחר המקוון הגדולה בעולם מבחינת נפח מכירות, אימצה אתיום הרווקים הסיני – שהחל כתגובה מבודחת לולנטיין –  ככלי לקידום מכירותיה לפני כעשור. יריבותיה, הכוללות את JD.com ו-Suning, הצטרפו לחגיגה, ומציעות גם הן הנחות על שלל מוצרים – החל מסמרטפונים ועד לחבילות טיול.

מעליבאבא נמסר כי המכירות שביצעו סוחרים בפלטפורמות האינטרנטיות של החברה הגיעו ל-27 מיליארד דולר בין חצות ל-12 בצהריים; JD.com, הקמעונאית המקוונת הישירה הגדולה בסין, דיווחה כי מכירותיה הגיעו ל-24 מיליארד דולר עד הבוקר.

קמעונאית האלקטרוניקה סאנינג דיווחה על כך שמכירותיה עברו את 160 מיליון הדולר בדקה הראשונה לאחר חצות; דנגדנג, קמעונאית ספרים מקוונת, אמרה שמכרה 6.8 מיליון ספרים בשעה הראשונה של יום הרווקים.

לא רק יום הרווקים ובלאק פריידי: יום הקניות הישראלי חוזר עם מבצעים שווים

יום הרווקים הסיני – מה כדאי לכם לקנות ואיפה?