חדשות    

יוצאים לדרך: הונחה אבן הפינה ל"אור ים סנטר"

טקס הנחת אבן הפינה, בהשתתפות רב העיר אור עקיבא אליהו אילוז – צילום: ליה להב אמיר

הפרויקט שיוקם  על ידי החברה לנכסי קיסריה בחלקה הדרומי של שכונת הענק החדשה 'אור ים'

באור עקיבא, כולל מרכז מסחרי ומבנה משרדים גדול

הונחה אבן הפינה למרכז המסחרי החדש 'אור ים', שצפוי להיפתח במחצית הראשונה של שנת 2023 באור עקיבא. המרכז ייבנה על מגרש בשטח של כ-10 דונם ויעניק שירותי בילוי, תעסוקה ופנאי לתושבי השכונה בפרט ולתושבי אור עקיבא והסביבה בכלל. המרכז שתוכנן על ידי משרד גורדון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ יציע תמהיל עשיר של שטחי משרדים, בתי עסק ונותני שירותים, ויכלול גם שדרת חנויות מרכזית בסגנון Street Mall וחניון מקורה בעל 2 מפלסים שיספק כ-200 מקומות חניה.

בחברה לנכסי קיסריה אדמונד דה רוטשילד מדווחים שכבר בעת הנחת אבן הפינה שוכרים ראשונים משמעותיים כבר הבטיחו את מקומם במרכז העניינים של השכונה הצעירה והמודרנית שתהווה בית לכ-4,000 משפחות וביניהם: רשת "שוק העיר", שתקים סניף סופרמרקט ענק שישתרע על פני כ-2,000 מ"ר, קופת החולים מכבי שירותי בריאות שתקים במקום מרכז רופאים מתקדם וחדשני, רשת גרעיני עפולה, מאפיית אגמי ועוד.

'אור ים' המשתרעת על שטח של כ-1,057 דונם, תכלול כ-4,000 יחידות דיור בתמהיל מגוון של טיפוסי בינוי: בבנייה מרקמית, בבנייני מגורים עד 15 קומות ובצמודי קרקע. הפרויקט יכלול מגוון דירות בגדלים שונים שיתאימו ויספקו פתרונות דיור גם לזוגות ולמשפחות צעירות.

מיקי קליגר, יו"ר החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסי קיסריה, מסר: "פרויקט אור ים הוא אחד מפרויקטי המגורים ופיתוח השטח הגדולים והמוצלחים בישראל. כעת, עם התקדמות האכלוס אנו פועלים לספק לתושבים החדשים פתרונות ותמהיל מגוון של מסחר ושירותים במרחק הליכה מהבית".

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברות, הוסיף: "אנו צופים ש'אור ים סנטר' לו אנו מניחים היום אבן פינה, יהיה הצלחה אדירה בדיוק כמו פרויקט 'אור ים' כולו. תמהיל השוכרים האיכותי שמתגבש, מיקומו האטרקטיבי של המרכז, הגובל במזרח עם קריית חינוך, במערב – עם מרכז ספורט משולב ובדרום נושק לרצועה ירוקה ולפארק נעים ומטופח, ללא ספק יהפכו את המרכז המסחרי לעורק ראשי ולמרכז חיים משמעותי של השכונה והעיר".

רפי שטיינברג, מנכ"ל "שוק העיר", ציין: "רשת 'שוק העיר' וקבוצת ביכורי השדה שמחים על שיתוף הפעולה עם החברה לפיתוח והחברה לנכסי קיסריה. אנו מאמינים כי שיתוף פעולה זה ופתיחת חנות 'שוק העיר' במרכז המסחרי 'אור ים' תהווה אבן שואבת לתושבי השכונה בפרו והעיר אור עקיבא בכלל ותשמש לרווחתם".

בסט יזום: 100 דירות בשכונת אור ים נמכרו בתוך 5 ימים בלבד