שוק ההון    

יו"ר רשות ני"ע "הצטרפותה של ג'פריס כחבר בבורסה מעידה על האמון שניתן בשוק ההון המקומי מגורם בינלאומי מוביל"

ענת גוואטה, יו"ר ני"ע. צילום: ענבל מרמרי

 

בהודעה לציבור מברכת יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, על הצטרפותו של בנק ההשקעות הבינלאומי, ג'פריס, כחבר רחוק בבורסה לניירות ערך:

"החזון של הרשות הוא ליצור שוק הון ציבורי אטרקטיבי, תחרותי וגלובלי, תוך שמירת עניינו של ציבור המשקיעים.

הצטרפותה של קבוצת ג'פריס כחבר רחוק בבורסה מעידה על האמון שניתן בשוק ההון הציבורי המקומי מצד גורם בינלאומי מוביל, ומהווה חלק מפירות השינוי המבני המבורך שבוצע בבורסה ביוזמת הרשות.

הצטרפות חברי בורסה חדשים תגביר את התחרות בשוק ההון – נושא שהגדרתי כיעד אסטרטגי של הרשות, באופן שצפוי להיטיב עם המשקיעים.  הצטרפות חברי בורסה בינלאומיים חדשים תחבר בין שוק ההון הישראלי לשוקי הון מובילים בעולם באופן שצפוי לפתוח את שוק ההון הישראלי לעולם. אני מברכת על הצטרפותה של קבוצת ג'פריס כחבר רחוק בבורסה ומצפה לראות גופים בינלאומיים מובילים נוספים פועלים כאן, הן כחברי בורסה והן בהקשרים נוספים".
ג'פריס היא אחת מהשחקניות הבינלאומיות הגדולות ביותר בשווקי ההון והעסקאות הפיננסיות בענפי ההיי-טק והביוטכנולוגיה. לשיטת הבורסה, הצטרפותו של ג'פרי'ס כחבר רחוק בבורסה בתל אביב תאפשר לבנק להעמיק את חשיפתן של חברות הטכנולוגיה והביוטכנולוגיה הישראליות למשקיעיהן.
למעט ג'פריס יש היום רק עוד חבר בורסה רחוק אחד בישראל – בנק מריל לינץ'. המשמעות של ההצטרפות היא גישה מהירה וקלה יותר של משקיעים בינלאומיים לבורסה המקומית תוך הגברת הנגישות של חברות מקומיות למשקיעים מהעולם תוך ניצול קהל הלקוחות של ג'פריס.