שוק ההון    

תופין, חברת הסייבר הישראלית, מזנקת ב-30% ביומה הראשון בוול סטריט

מניית תופין עלתה בוול סטריט ל-18 דולרים למניה

תופין, חברת אבטחת הסייבר הישראלית,מזנקת ב-30% ביומה הראשון בוול סטריט למחיר של 18 דולרים למניה. החברה השלימה את תמחור ההנפקה הראשונית  שלה בבורסת ניו יורק.

תופין חשבה בהתחלה על טווח 12-14 דולר למניה, ובסופו של דבר גייסה ברף הגבוה יותר – 14 דולר למניה, כך שהיקף הגיוס הכולל הוא 108 מיליון דולר. שווי החברה לאחר הגיוס עומד על 480 מיליון דולר.

בנובמבר האחרון נחשף דבר ההנפקה של תופין. תופין מצטרפת לחברות ישראליות אחרות הנסחרות כיום בוול סטריט. מדובר בלא מעט חברות ישראליות או בעלות זיקה לישראל שעוסקות בתחום שהופך את ישראל למעצמת סייבר – ביניהן צ'ק פוינט, סייברארק ואימפרבה .

את תופין ליוו בהנפקה: הבנק ג'יי.פי מורגן, חבת הפיננסים ברקליס, בנק ההשקעות ג'פריס, וכן בנק אופנהיימר, פייפר ג'פרי, סטיפל וויליאם בלייר.  את הנפקה ליווה ארז רוזנברג מפירמת רואי החשבון PWC. אם ביצועי המניה בימים הראשונים יהיו טובים והחתמים יממשו את האופציה שקיבלו, היקף הגיוס יגיע ל-124 מיליון דולר

תופין מספקת פתרונות אבטחת מידע כוללים לארגונים, ומסייעת להם לכפות מדיניות אחידה של אבטחת מידע בסביבות שונות של ענן. מוצריה של החברה קובעים את הכללים לתקשורת בין פרטים, מערכות ואפליקציות, ומספקים אבטחת מידע אוטומטית מבוססת מדיניות, כך שהלקוחות מסוגלים לקצר את הזמן לביצוע שינויים במערכות המידע של הארגון מימים לדקות.

מוצריה של החברה מגדילים את הגמישות של ארגונים, מונעים טעויות הנובעות מהליכים ידניים שלאבטחת מידע ומבטיחים ציות רציף למדיניות אבטחת המידע של הארגון באמצעות מערכת יחידה.