שוק ההון    

ישפרו של נכסים ובנין מכרה נכס בדרום ת"א בתמורה ל-33.4 מיליון שקל; תרשום רווח של 6 מ' שקל

סגי איתן, מנכל נכסים ובניין. קרדיט - סטודיו תומס

נכסים ובניין ממשיכה לממש נכסים. לפני כחודש דיווחה החברה על מכירת נכס ביבנה בתמורה לכ-86 מיליון שקל והיום היא מדווח כי ישפרו, שבשליטתה, מכרה את מלוא זכויותיה במקרקעין, בשטח של כ- 1,658 מ"ר ובמבנה הבנוי עליו בדרום תל אביב בתמורה לסך ברוטו של 33.4 מיליון שקל.

בהתאם למוסכם תשולם 15% מהתמורה במועד חתימת ההסכם ויתרת התמורה 85%תשולם במועד מסירת הנכס, 15 חודשים ממועד ההתקשרות בעסקה.

כמו-כן תתווסף לתמורה תמורה עתידית נוספת,  בסכום אשר לא יפחת מ- 5 מיליון שקל.

ישפרו תרשום בגין העיסקה, רווח נקי של כ-6 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2018.

סגי איתן מנכ"לית נכסים ובניין מקבוצת אי.די.בי.  ויו"ר חברת ישפרו מסרה: "המימוש הינו בהתאם לאסטרטגיה ארוכת השנים של החברה, של צמיחה תוך שמירה על איתנות פיננסית. לצד הייזום והגידול בנכסים לאורך השנים, מממשת החברה נכסים אשר מיצו את פוטנציאל ההשבחה שלהם מבחינת החברה ושאינם בליבת עסקיה".

נכסים ובניין, מקבוצת IDB, אשר הוקמה בשנת 1961, הינה מחברות הנדל"ן הגדולות והמובילות בישראל, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב והמגורים בישראל ובחו"ל.

לנכסים ובניין נכסים מניבים בישראל בהיקף של 1.2 מיליון מ"ר, בתפוסה של 98% ונכסים מניבים בחו"ל שהעיקריים שבהם הם: מגדל HSBC בשדרה החמישית במנהטן, בהיקף של 80אלף מ"ר ובתפוסה של 100% ופרויקט ה-Tivoli בלאס וגאס, ביחד עם אידיבי, בהיקף של 62 אלף מ"ר.

בישראל נכסים ובניין מתכננת, יוזמת ומשווקת פרויקטים בתחום הנכסים המניבים בהיקף של כ-194 מ"ר באזורי ביקוש ברחבי הארץ. בנוסף, לנכסים ובניין עתודות קרקע בישראל לנדל"ן מניב בהיקף של כ-660 אלף מ"ר.

נכסים ובניין מממשת – מוכרת נכס ביבנה ב-86 מיליון שקל; תרשום רווח של 20 מיליון שקל