חדשות    

ישראכרט: הרווח הנקי ברבעון השלישי ירד ב-4% והסתכם ב-77 מיליון שקל

סך ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-471 מיליון שקל לעומת 463 מיליון שקל במקביל אשתקד

קבוצת ישראכרט, המאגדת תחת קורת גג ניהולית ותפעולית משותפת את חברות ישראכרט בע"מ ופועלים אקספרס בע"מ, פרסמה היום את הדו"חות הכספיים ליום 30 בספטמבר 2014. על פי דו"ח הקבוצה, מחזור העסקאות בתשעת החודשים של 2014 הגיע ל- 87.1 מיליארד ש"ח בהשוואה ל- 82.5 מיליארד ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של כ- 6%. מחזור העסקאות של לקוחות הקבוצה ברבעון השלישי, הגיע ל- 30.3 מיליארד ש"ח בהשוואה ל- 29.1 מיליארד ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של 4%.

הרווח בתשעת החודשים של 2014, ללא מכירת מניות MC הגיע ל- 239 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 228 מיליון ש"ח, גידול של 5%. הרווח הנקי בתשעת החודשים של 2014, הכולל רווח ממכירת מניות MC בסך 9 מיליון ש"ח (2013- 29 מיליון ש"ח), הגיע ל- 248 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 257 מיליון ש"ח אשתקד, קיטון של 4%. הרווח הנקי ברבעון השלישי ללא מכירת מניות MC, הגיע ל- 77 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 79 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, קיטון של 3%. הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2014 כולל רווח ממניות MC הגיע ל- 77 מיליון ש"ח (ברבעון השלישי השנה לא היתה מכירת מניות) בהשוואה ל- 90 מיליון ש"ח,קיטון של 14%.

ההכנסות בתשעת החודשים של 2014, ללא מכירת מניות MC, הגיעו ל- 1,388 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 1,300 מיליון ש"ח, גידול של 7%. ההכנסות בתשעת החודשים של 2014, אשר כוללות הכנסות ממכירת מניותMC בסך 12 מיליון ש"ח (2013- 37 מיליון ש"ח), הגיעו ל- 1,400 מיליון ש"ח, בהשוואה ל- 1,337 מיליון ש"ח, גידול של 5%.

ההכנסות ברבעון השלישי ללא הכנסות ממכירת מניות MC, הגיעו ל-471 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 449 מיליון ש"ח אשתקד, גידול בשיעור של 5%. ההכנסות ברבעון השלישי כולל הכנסות ממכירת מניותMC הגיעו ל- 471 מיליון ש"ח בהשוואה ל- 463 מיליון ש"ח, גידול של 2%.

דב קוטלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, אמר היום בהתייחס לתוצאות הכספיות : "הקבוצה המשיכה לחזק את בסיס ההון שלה, ולשמור על מבנה הון איתן ויציב במטרה לעמוד ביעדים שנקבעו בעניין זה. יחס ההון הכולל לרכיבי סיכון של חברת ישראכרט, הגיע לשיעור 19.4% ". קוטלר הוסיף: "תוצאות הרבעון השלישי מושפעות בעיקר משני אירועים מהותיים: מבצע צוק איתן הביא לקיטון בשיעור הצמיחה בצריכת כרטיסי אשראי בחודשים יולי ואוגוסט שקוזז בחלקו בעלייה בחודש ספטמבר עם תום המבצע. במקביל, גיוס מואץ ומוצלח של מועדון רמי לוי אשר הגיע לכ- 90 אלפי כרטיסים מהווה הוכחה לשיתוף פעולה פורה ומוצלח. אנו שמחים להודיע כי ברבעון השלישי הארכנו את ההסכמים עם מועדון חבר ומועדון לייף סטייל. החברה משקיעה בדיגיטציה וכמות המשתמשים באפיק זה גדל בהתמדה , דבר המביא לשיפור השירות אותו מעניקה החברה. התוצאות המשופרות לאורך זמן הושגו הודות למאמץ משולב של עובדי החברה, ועל כך תודתי להם."