קניות באינטרנט    

כך מגדילים את המכירות באינטרנט

מעודכן ל-11/2019

בניגוד לעבר, היום כולם באינטרנט, כולל מוכרים וקונים. הקניות באינטרנט גדלות בכל תחום ולכן גם יותר מוכרים מצטרפים. מצד אחד, זה אומר שאפשר להגיע לקהלים שבעבר המוכרים לא הצליחו להגיע אליהם. מצד שני זה אומר שהתחרות גדלה. איך תבלטו ותצליחו למכור יותר באתרי הסחר האלקטרוני.

בנו מותג תוכן סביב כמה פלטפורמות

מותג  אומר שאתם ידועים בתחומכם, אבל זה לא פשוט לביצוע. צריך ליצור תוכן אמין ומקודם נכון בכמה פלטפורמות, כמו בלוג עסקי, רשת חברתית, באתר הרשמי ועוד.

בנו אמון

איך בונים אמון עם לקוחות שאתם לא מכירים? יש כמה דרכים, הדרך הנפוצה חוות דעת של לקוחות קודמים. ככל שיש יותר פרטי יצירת קשר וההיענות מהירה יותר, דאגו לשירות לקוחות גם ברשת החברתית ובאמצעים נוספים.

דגש על חוויית משתמש

חוויית משתמש היא היום תנאי לכל קנייה באיטנרנט, מדובר בעיצוב נוח, הוראות ברורות ודרך קנייה מהירה ולא מסורבלת. אם מדובר באתר שלכם, חשוב להתאים למכשיר, לסלולר, לטאבלט או טלפון, ולבדוק לאחר מכן איך הרגלי הקנייה משתנים בהתאם למכשיר.

המטרה היא שההליך לא יגרום לנטישה של לקוחות בטרם סיימו את הקנייה. אם זה בכל זאת קורה, כדאי שיהיו לכם הפרטים שלכם, לברר את הבעיה.

חוויית קנייה

לצד חוויית המשתמש צריכה להיות חוויית קנייה שמציעה יותר מהמתחרים, אפילו אם הם זולים יותר. חשבו על נטפליקס, שהצליחה להדיח את אתרי ההורדות הפירטאיים באמצעות שירות זמין, נגיש עם פחות בעיות טכניות וחבילות משפחתיות משתלמות.

לצד זה היבטים כמו משלוח חינם, מדיניות החזרים גמישה ושירות מהיר הופכים את העסקה שלכם משלתמת יותר מרק המחיר.

אהבתם את זה, קנו גם את זה

אתם לא חייבים שהמסע של הלקוח יסתיים במוצר שחיפש. הציעו לו מוצרים משלימים או מוצרים דומים, הציעו לו הנחה ברכישת חבילה הכוללת כמה מוצרים. לנרשמים לניוזלטר הציעו הטבות והנחות שונות  במוצר הבא שתשיקו.

אין קנייה באינטרנט בלי נתונים

היתרון הגדול ביותר של קנייה באינטרנט הוא הנתונים. כך קל יותר לבדוק מה עובד ומה לא עובד, למשל אם יש פחות קניות בסלולר אולי הקנייה לא מותאמת מספיק לסלולר. השתמשו לשם כך בגוגל אנליטיקס.

שש הטעויות הכי גדולות בקניות באינטרנט