חדשות    

כללית מחברת את רופאי המשפחה ורופאי הילדים לשידורי אונליין

באמצעות טכנולוגיה של סיסקו רופאי המשפחה של הכללית ורופאי ילדים ייתנו שירות מקוון. מדובר בשת"פ טכנולוגי בין 'כללית' לחברת Cisco שיאפשר לקרוב ל-4.6 מיליון לקוחות הכללית לבצע ביקור און-ליין  אצל רופא המשפחה או רופא הילדים האישי בשיחת וידאו. בשבוע הקרוב יחוברו רופאי המשפחה והילדים, לשירות של שיחות וידאו באמצעות  תשתית של חברת  Cisco.

בחודשים האחרונים כללית וחברת Cisco בשיתוף חברת פאמאיה ערכו פיילוט רחב לבחינת האפשרות להעניק ללקוחות הכללית את האפשרות לקבל יעוץ רפואי און־ליין של הרופא האישי. אישור ופריסת השירות הואצו לנוכח התפרצות הקורונה והגבלת התנועה, גם למרפאות. הודות לפריסה ולהתגייסות המהירה של חברת סיסקו הואץ החיבור של אלפי רופאים כללית לתשתית.

לדברי משה שדה, סמנכ"ל ראש חטיבת מערכות מידע ודיגיטל בכללית: "השירות החדש יאפשר לכל לקוח, ובמיוחד בשעה זו של התפשטות נגיף לבחור לבצע את הביקור און-ליין  בשיחת וידאו לבין הגעה פיזית למרפאה. כללית חלוצה בתחום הרפואה מרחוק וכעת אנו  מבצעים קפיצת מדרגה נוספת בתחום הרפואה מרחוק עם החיבור של אלפי רופאי  לתשתית של סיסקו שתאפשר מתן שירות בוידאו ללקוחתינו.

"אירוע הקורונה הציב את מערכות המידע והדיגיטל בחזית המלחמה בנגיף, וגרם להאצת תהליכים שלמים – פרויקטים שתוכננו לחודשים קדימה התבצעו במספר ימים.

"אין ספק שתשתיות חברת סיסקו מסייעות לקידום פרויקטים אלו, אשר הפכו לנדבך מרכזי בקידום הרפואה והשירות ללקוחות הכללית , ואף מחויב המציאות בתקופה מאתגרת זו" .

אורן שגיא, מנכ"ל Cisco ישראל: "סיסקו מתגייסת לטובת כל לקוחותיה במאמץ להעביר את המשק הישראלי לעבודה מרחוק. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם הכללית אשר יאפשר לה להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותיה בזמנים אלה, ורואים בו צעד חשוב נוסף במהפכה הטכנולוגית שאנו מובילים בתחום שירותי הרפואה המאפשרת את שיפור איכות חייהם של המטופלים ומשפחותיהם".

החיבור של הרופאים שהחל  יושלם תוך כשבוע. במקביל תפתח האפשרות באתר הכללית ובאפליקציה לקביעת תור לשיחת וידאו עם הרופא האישי. ההתחברות תתבצע באמצעות ביצוע כמה  פעולות פשוטות מכל נייד חכם, והשירות יאפשר ייעוץ במגוון נושאים, לרבות מעבר עם רופא המשפחה על תוצאות בדיקות, ובמידת הצורך הנפקת מרשמים, הפניות ועוד. וכל זאת מכל מקום וללא סכנה לחשיפה לאנשים אחרים אשר עלולה לגרום להדבקה או הידבקות.

תקנות חדשות לקביעת אחוזי נכות – איך זה ישפיע על המבוטחים?

ביטוח בריאות – כל מה שצריך לדעת!