כל מה שצריך לדעת אודות קורס QA
תוכן ממומן    

כל מה שצריך לדעת אודות קורס QA

קרדיט: FREEPIK

בראש ובראשונה, חשוב לציין כי התפקיד המקצועי של אנשי ה-QA הוא תפקיד אשר טומן בחובו משקל רב בכל הסובב סביב ההצלחה הישירה של התוכנה בשוק, במיוחד לאור העובדה כי מדובר על אנשי מקצוע אשר יודעים כיצד ניתן להתמודד אל מול באגים ותקלות שונות במטרה לוודא כי התוכנה אכן באיכות טובה על פי הסטנדרטים המבוקשים במסגרת תהליך בקרה מוקפד שנעשה טרם שיווק המוצר והפצתו.

אנשי המקצוע העוסקים בענף ה-QA הם כאלה אשר מהווים אנשי מפתח בתוך הפרויקטים בארגונים השונים שכן, מדובר על אותם אנשים מקצוע אשר מוסמכים לבצע מדידה של איכות המוצר, לנהל בקרות איכות, לערוך בדיקות, לאתר באגים, לקשר בין מערכות וכיוצא בכך. במידה ואתם מעוניינים את דרככם בקורס QA מומלץ , ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת אודות הענף הייחודי הזה במאמר הבא.

למי מתאים להשתלב בתעשיית ה-QA?
על מנת להבטיח את המקום שלכם באחד מתפקידי ה-QA השונים בתעשיית ההייטק, יהיה עליכם לעבור קורס QA מומלץ שכן, אחד היתרונות המשמעותיים ביותר מבין שורת היתרונות הרחבה של קורס QA מומלץ יהיה העובדה כי מדובר על קורס המחייב בתנאי קבלה בסיסיים במיוחד ביחס לשאר המקצועות התעשיית ההייטק. אולם קיים יתרון מסוים עבור כל אותם אנשים אשר מחזיקים ברקע טכני או לחילופין אקדמי, אך אפשר לומר ללא צל של ספר כי תוכלו להצליח להשתלב באחת מחברות ההייטק המובילות בתעשייה גם ללא צורך ברקע כזה או אחר. על כן, מדובר על קורס אשר מתאים עבור כל אותם אנשים אשר מעוניינים בהכשרה טכנולוגית מהירה אשר מתלווה אל פוטנציאל הכנסה גבוהה או לחילופין עבור כל אותם אנשים אשר מעוניינים לבצע הסבה מקצועית. חשוב לציין כי בעת בה אנו מדברים על תעשיית ההייטק ועל ענף ה-QA הפרט, הרי שישנם לא מעט עובדים שהתחילו בתפקידי בדיקה ומצאו את דרכם לעבודות פיתוח וניהול במגוון חברות מהמובילות במדינת ישראל, כך שתוכלו להישאר רגועים בכל הסובב סביב אפיקי הקידום בתפקיד הייעודי שלכם.

מה תלמדו בקורס QA מומלץ?
על מנת לוודא כי אתם בוחרים את הקורס המקצועי והמומלץ ביותר, חשוב לוודא כי אתם לוקחים בחשבון שני פרמטרים מרכזיים:
• מגוון בדיקות – מוטב לוודא כי אתם אכן בוחרים בקורס QA שיעניק לכם את הכלים לבצע בדיקות תכונה ידיעות וכן גם לבדיקות תוכנות אוטומטיות, במיוחד לאור העובדה כי כיום, נוהגים להשתמש במגוון רחב של בדיקות בתהליך בקרת האיכות.
• הכנה להסמכה – מומלץ לוודא כי תעודת ההסמכה שתקבלו בתום מסלול ההכשרה אכן מושרת בשוק, אך באותה נשימה חשוב לוודא כי אתם בוחרים בקורס שיסייע לכם לעבור את מבחני ההסמכה על הצד המקצועי והטוב ביותר.