מדריכי צרכנות    

כמה עולה זר פרחים?

pixabay

כמה עולה זר פרחים?

זר פרחים צבעוני ישמח את המקבלים ויחמיא לכל שולחן # מה כדאי לקנות, כמה זה עולה ואיך נשמור על הפרחים שיישארו רעננים ויפים?

ישראלים אוהבים לתת ולקבל פרחים. "חג האביב" הוא אחד משמותיו של חג הפסח והוא לא רק נחגג בעונת האביב – הוא גם מסמל אביב בלב.

אם אנחנו בצד של המתארחים תמיד עולה השאלה: "מה להביא למארחים שלנו?" אז ישנן כמובן אפשרויות רבות, אך המתנה המשמחת ביותר תהיה פרחים. פרחים תמיד יעשו לנו טוב על הלב, ואם לנו אז כנראה גם לאלו שנביא להם אותם…

פרחים לפסח יכולים להיות מתנה משמחת שתפאר את שולחן החג. ניתן להעניק אותם בצירוף יין משובח, שוקולדים, אגרטל יפה או סתם כמו שהם – יפים ססגוניים וריחניים. וכמובן, זכרו להוסיף ברכה מכל הלב.

אילו סוגי פרחים נחשבים לפופולאריים יותר?

ישנם סוגי פרחים פופולאריים מאחרים כמו הוורדים לדוגמה. למעשה כבר שנים רבות שהוורדים שומרים על התואר הנכסף והם הפרח הפופולארי ביותר בעולם. החמניות גם הן נחשבות לאחד הפרחים המרשימים ושילובן בזר יכול ליצור אפקט מרשים. וכמובן שאי אפשר להתעלם מן הסחלבים אשר נחשבים לפרח אהוב ויוקרתי שניתן להעניק באירועים מיוחדים מסוגים שונים.

האם ישנם פרחים שיחזיקו יותר זמן לעומת אחרים?

ניתן לומר כי ישנם פרחים אשר מלכתחילה יהיו חסכוניים יותר במים ולכן יחזיקו מעמד זמן רב יותר עם צורך במינימום תחזוקה. בקטגוריה זו נמצאים הסביונים, פרח נר הלילה, פרחי בוגנוויליה ועוד שלל פרחים אשר סביר כי יגלו עמידות גבוהה יותר לאורך זמן לעומת סוגים אחרים. אם בכל זאת קיימת בלבכם העדפה לסוג מסוים של פרחים, ניתן להאריך את חייהם של הפרחים על ידי טיפול נכון כמו החלפת המים באופן יומיומי, שמירת הפרחים במקום מוצל, הוספה של כמה טיפות של אקונומיקה למים, שימוש במים מזוקקים ועוד.

כמה זה עולה?

טווחי מחירים זרי פרחים:

המחיר לפרחים עונתיים ועלי ירק, הכמות משתנה לפי סוג הפרחים

זר קטן – 7-15 פרחים – 80-220 שקל

זר בינוני – 15-20 פרחים – 150-220 שקל

זר גדול – 20-25 פרחים – 200-300 שקל

זר ענק – 20-30 פרחים עונתיים המשולבים עם פרחים יקרים – 250-500 שקל

זר ורדים קטן – 130-180 שקל

זר ורדים גדול – 230-380 שקל

סידור פרחים

המחיר משתנה לפי כמות הפרחים ולפי גודל הסלסילה

סידור קטן – 200 – 80 שקל

סידור גדול – 400 – 150 שקל

סידור פרחים לאגרטל (כולל אגרטל) – 300 – 120 שקל

זר פרחים לראש – 120 – 50 שקל