כמה עולה חדר לתינוק? מכלום עד אלפי שקלים
חדשות    

כמה עולה חדר לתינוק? מכלום עד אלפי שקלים

מעודכן ל-02/2020

קיבלתם את הבשורה ובקרוב עומד להצטרף אליכם למשפחה תינוק או תינוקת. צריך להיערך לכך, גם כלכלית (להרחבה תינוק חדש במשפחה – איך נערכים כלכלית?

לצד חיתולים, עגלות ומזון הוצאה גדולה היא חדר לתינוק. כמובן שאם יש קרובי משפחה או אחים גדולים או חברים עם ציוד מתאים, זה יכול להיות נהדר בחינם. לפעמים אין כאלו ולפעמים הציוד מיושן.

נתחיל בציוד הבסיסי, מיטת תינוק עולה בשיעור 400-1,800 שקל. המחירים קשורים לגודל המיטה ואיכות החומר. עוד אלמנטים שמעלים את המחיר הם תוספת מגירות ועיצוב מיוחד.לול לתינוק אפשר להשיג באינטרט גם ב-150 שקל ובטווח הגבוה 1,500 שקל. עריסת תינוק עולה כמה מאות שקלים בלבד, בין 300 שקל ל-700.

מזרן לתינוק עולה בין 200 שקל ל-1000 שקל, תלוי במותג, ברשת המוכרת, בגודל המזרן בטיב החומר ועוד.

שולחנות וכיסאות ילדים עולים כמה עשרות שקלים בלבד. שידת ההחתלה עולה בין 300 שקל ל-1000 שקל.

נוסף על כך צריך גם צעצועים. צעצוע פשוט יעלה עשרות  שקלים בודדים. צעצועים מורכבים יותר או גדולים יותר יכולים גם להגיע למאות שקלים וצריך להביא בחשבון בחישוב, כמו כן אפשר לבדוק אפשרויות יד שנייה.

בחלק מהרשתות מוכרים סט של חדרי תינקות בין 1,000 שקל ל-4,000, תלוי במספר האלמנטים ובעיצוב. אמצעי בטיחות עולים כמה עשרות שקלים. ארון יכול לעלות בין 100 ל-800 שקל, תלוי בגודלו והאם מוזמן מראש. מדפים לא עולים הרבה אבל אם הבאתם מתקין, זה 250-300 שקל.

כך תבחרו חדר לתינוק

שני הדברים הכי חשובים הם התקנים על פי מכון התקנים וכן המידות. לא תרצו להיתקע עם מיטה גדולה מדי או ארון שאין לו מקום. לאחר שהתפניתם מאלו תוכלו לבחור עיצוב מתאים ואלמנטים נוספים.

כיסא בטיחות לתינוק, בוסטר או סלקל – מה צריך בכל גיל וכמה זה עולה?

חוגים לתינוקות: האם הם באמת נחוצים וכמה תשלמו עליהם?

איך להתכונן כלכלית ללידה