חדשות    

כמה עולה חתימה של סטיב ג'ובס

סטיב ג'ובס לא איתנו, אבל מעריציו עדיין כאן: תקליטון מקינטוש  מקורי עם חתימה של סטיב ג'ובס,  עלה למכירה פומבית באתר RR Auction והמחיר המבוקש עבורו : 7,500 דולר בלבד.
יש ערך רב לחתימות של סטיב ג'ובס משום שג'ובס לפי הסיפורים לפחות לא נהגלחלק חתימות, אפילו על מסמכים. עד כה נמכרו בשוק החופשי כמה פוסטרים, תעודות פרס וחוברות הדרכה בחתימתו.לאחרנה נמכר פוסטר של הסרט "צעצוע של סיפור" עם חתימתו של ג'ובס ב-25,000 דולר וגיליון של המגזין Macworld עם חתימתו נמכר ב-10,000 דולר. כך שהמחיר של התקליטון באמת מחיר מציאה.
 
ואם אתם רוצים לדעת מה אתם קונים זה התיאור "תקליטון פלופי עם תוכנת System Tools למקינטוש בגירסה 6.0, חתום בטוש שחור. נמצא במצב טוב עם כמה מריחות של הדיו". מוצר נחשק במיוחד עם חתימתו הנדירה של סטיב ג'ובס, שידוע כסרבן חתימות ומי שלא נענה לביקוש הרב מצד אוספי החתימות. מדובר בפריט באיכות מוזיאונית של ההיסטוריה של עולם המחשבים, עם התוכנה האייקונית של מק OS, והחתימה האלגנטית והמסוגננת של ג'ובס באותיות קטנות באנגלית".עוד מוצעים באתר כרטיס הביקור של סטיב ג'ובס. הכרטיס אינו נושא את חתימתו אמנם, אבל לכן גם המחיר נמוך הרבה יותר: 242 דולר בלבד.
לגו'בס ייקח זמן עד שיגיע לדמויות הסיטוריות כבירות יותר, לטוב ולממש רע, כך למשל תנ"ך חתום בידיו של המדען אלברט איינשטייין נמכר ב-68.5 אלף דולר. עם אלף אלפי הבדלות עותק "מיין קאמפ" חתום של היטלר נמכר  ב-40 אלף דולר. אבל בלי קשר לחתימה המחשב הראשון של אפל נמכר ב-200 אלף דולר, כך שהוא שווה יותר מכל חתימה.