מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס איגוד אשראי שלנו – ישראכרט

"איגוד אשראי שלנו" הוא קואופרטיב שהתחיל את דרכו במאהל נורדאו במחאה המפורסמת של 2011. המטרה הייתה, כפי שמצהירים המקימים, ליצור קואופרטיב לקידום עסקים חברתיים, קואופרטיב שהבעלים שלו משמשים גם לקוחות. משם התחיל הליך גיוס והרחבה, שאחד השיאים שלו הוא הנפקת כרטיס אשראי ייעודי על ידי חברת מאסטרקארד – כרטיס איגוד אשראי שלנו. הכרטיס מיועד לחברי הקואופרטיב, לבני/בנות הזוג שלהם וכן לילדים שגילם 18 ומעלה.

איגוד אשראי שלנו מוגדר כ"כרטיס האשראי החברתי הראשון בישראל". הוא מגיע באחת משתי גרסאות: הראשונה היא כרטיס קורפורייט איגוד אשראי שלנו, והשנייה כרטיס קורפורייט זהב. התנאים הבסיסיים של שני הכרטיסים דומים: ניתן להשתמש בהם בישראל ומחוצה לה, כאשר החיוב של עסקאות מט"ח הוא בשוטף + 30 (להבדיל מהחיוב המיידי הנהוג כיום ברוב הכרטיסים). בגזרת הפטור מדמי הכרטיס, מדובר על שנתיים בהן לא נדרש לשלם. בישראכרט מציינים כי התנאים מועדפים על רכישות ומשיכת מזומנים בחו"ל, ואנחנו ממליצים לכם לברר במה דברים אמורים במקרה שלכם. בכל אופן, התשלום לאחר מכן, העמלות על הפעולות וההטבות כן עשויים להשתנות בין הכרטיסים לעומת זאת. יש לציין שהכרטיס חוץ בנקאי בכל הבנקים למעט בנק מזרחי טפחות, בו הוא בנקאי.

נכון לנקודת הזמן הנוכחית מציעה ישראכרט מתנת הצטרפות: שובר לקבלה של בקבוק יין מרלו מסדרת "שלנו" ללא תשלום ושובר של 25 שקלים אותו ניתן לממש בחנות של "שלנו".

ההטבות שמספק הכרטיס

בדומה לכרטיסים אחרים גם כאן ניתן לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום טרם הנסיעה, בתנאי שמפעילים את הביטוח בכל פעם. הביטוח מעניק כיסוי כספי על הוצאות רפואיות, טיפולים, הטסות רפואיות, מטען וכדומה, אם כי הוא מצומצם ביחס לביטוחים שנהוג לרכוש בתשלום. במעמד הנסיעה לחו"ל ניתן להיכנס עם הכרטיס ללא תשלום לטרקלין ה-VIP דן בנתב"ג. הכניסה היא פעם אחת בחודש, אך רק כאשר במועד החיוב האחרון הסכום העסקאות בבתי עסק שנעשו בכרטיס עלה על 2,000 שקלים. הטבה אחרת היא הנפקה של כרטיס Priority Pass ללא תשלום בשנה הראשונה – זהו כרטיס באמצעותו ניתן להיכנס לטרקליני אח"מים ברחבי העולם. יש לציין שהכניסה עצמה לטרקלינים כן כרוכה בתשלום של 27 דולר נכון להיום. הנוסעים לחו"ל מקבלים הנחה של 15-17% בהשכרת רכב דרך החברות אלבר ושלמה SIXT.

מחזיקי הכרטיס יכולים להצטרף לתכנית המסלולים של ישראכרט ולקבל את ההטבות המאפיינות את תכנית זו: הנחות נקודתיות על בילויים, מסעדות, קניות ואטרקציות, מבצי 1+1 וכן הלאה.

בדומה לכרטיסי אשראי רבים אחרים, גם כאן ניתנות הנחות בגובה של מספר אחוזים במעמד החיוב – הפעם בכ-4,000 בתי עסק. לצד זה יש כאן 21 אגורות הנחה לליטר בנזין בתדלוק מלא בתחנות סונול, 5.5 שקלים הנחה לליטר גודל דיזל (ביחס למחיר המלא) וכן 5% הנחה בחנויות הנוחות So Good (למעט על מבצעים, רכישת סיגריות ומה שמוגדר כ"שירותים מיוחדים").

מידע נוסף על כרטיס איגוד אשראי שלנו תמצאו באתר ישראכרט.

_____________________________

רוצים ללמוד עוד על כלכלה שיתופית? מוזמנים לקרוא את המדריך שהכנו עבורכם.

לסקירות נוספות של כרטיסי אשראי