מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד יש

לאומי קארד יש

כרטיס לאומי קארד יש מיועד במידה רבה למבצעים את הקניות שלהם ברשת יש מבית שופרסל – בסניפי "יש חסד" ו"יש בשכונה". זהו שילוב שבין כרטיס אשראי לבין מועדון לקוחות של הרשתות. הכרטיס עצמו הוא כרטיס ויזה, שמגיע באחת מבין שלוש גרסאות (בינלאומי, זהב או פלטינה). הכרטיס מאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות, לרבות עסקאות רגילות, עסקאות תשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס או עסקאות 30+. הלקוח יכול לבחור באחד מבין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש או ה-15 לחודש. בעלי הכרטיס יכולים לקבוע שגובה ההחזר החודשי שלהם יהיה בהתאם להוצאות, כאשר התנאי העיקרי מהבחינה הזו הוא שהסכום צריך להיות גבוה מ-200 ש"ח או מ-1% ממסגרת האשראי, בהתאם לגבוה מביניהם. מי שבוחר בכרטיס חוץ בנקאי יכול לקבל, מטבע הדברים, מסגרת אשראי נפרדת לזו של הבנק.

כדי להשתמש בכרטיס לאומי קארד יש נדרש תשלום שנתי העומד נכון לנקודת הזמן הנוכחית על כ-9 ש"ח, כאשר בשנה הראשונה יש פטור מדמי הכרטיס. בחלק מהכרטיסים הדומים ניתן לקבל פטור מדמי הכרטיס גם בשנים המאוחרות יותר, על פי השימוש בכרטיס (לקוחות שמרבים להשתמש עשויים לקבל "תגמול" בזכות פטור לשנה נוספת), וייתכן מאד שזה המקרה גם בכרטיס האשראי יש.

ההטבות שמספק הכרטיס

חלק עיקרי מההטבות של כרטיס אשראי לאומי קארד יש ניתנות, מטבע הדברים, בסניפי רשתות יש. מדובר כאן על מבצעים נקודתיים ברשתות למשלמים בכרטיס האשראי, הטבות המשתנות מדי חודש, הנחה קבוה של 10% על עשרה מוצרים שהלקוח בוחר ברשתות יש ועוד. המצטרפים זכאים למתנת הצטרפות – שוברים שניתן לנצל לקניות ברשת (לא צוין גובה השוברים). בלאומי קארד מציינים כי המנפיקים כרטיס נוסף לבן/בת הזוג שלהם מקבלים "חבילת הטבות ייחודית", שגם היא לא מפורטת.

לצד ההנחות בסניפי יש בעלי הכרטיס מקבלים הנחות קבועות בגובה של אחוזים בודדים ממחיר העסקה במעמד החיוב בבתי עסק שונים, זכאים לשמונה שקלים הנחה בתדלוק של 30 ליטר ומעלה (בנזין 95) בתחנות הדלק של פז (עבור הרוכשים ב-150 שקלים ומעלה בסניפי יש חסד ויש בשכונה באמצעות הכרטיס) ועוד. בנוסף, מחיר השירות המלא למחזיקי הכרטיס יהיה כמחיר השירות העצמי באותה תחנה של פז.

לצד זה מקבלים מחזיקי הכרטיס הטבות אחרות המזוהות עם לאומי קארד: הנחות+פלוס, תוכנית הפינוקים ועולם ההטבות של לאומי קארד. הכרטיס מאפשר ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום, דרך חברת AIG, ביטוח אותו נדרש להפעיל לפני כל נסיעה (כרטיס רגיל או זהב) או פעם אחת בלבד (מחזיקי כרטיס זהב או פלטינה). הביטוח מעניק כיסוי משתנה עבור הוצאות רפואיות במהלך שהות בחו"ל, ימי אשפוז, הטסות רפואיות, ביטול וקיצור נסיעה, תאונות אישיות, אובדן או גניבה של כבודה, פגיעה בצד ג' ועוד. מספר ימי הנסיעה המקסימליים לצורך החלת הביטוח הוא 55 יום.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו באתר האינטרנט של לאומי קארד.