מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס לאומי קארד – מועדון צעירים

לאומי קארד - מועדון צעירים

זה לא סוד שכיום בני הנוער מתבגרים מהר יותר. רבים מהם מתחילים לגלות עצמאות בגיל מוקדם, לעבוד כדי לפרנס את עצמם, וכן – גם לבזבז יותר. המוסדות הפיננסיים למדו את זה עם השנים. בבנקים למשל מנסים למשוך את הצעירים בכל מחיר, בניסיון לקבל לקוח נאמן למשך שנים. חברות האשראי פועלות אף הן לאותה מטרה, עם מועדוני צעירים שכדי להצטרף אליהם צריך להזמין כרטיס אשראי כלשהו.

זהו המקרה של מועדון הצעירים של לאומי קארד, המיועד בעיקרו של דבר לצעירים בגילאי 16 עד 24. מה הוא מציע?

על ההטבות של לאומי קארד – מועדון צעירים

כרטיס מועדון הצעירים של לאומי קארד הוא כרטיס אשראי בינלאומי, ממותג ויזה, שבעיקרו של דבר נמדד בהטבות שהוא מעניק לצעירים. הדבר הראשון הוא חברות במועדון הצעירים של לאומי קארד ובנק לאומי, "באזזר". המועדון הזה מספק הטבות לצעירים בתחומים דוגמת מזון, בידור ופנאי. שימו לב שבסוף שנת 2017 אמור מועדון באזזר להפסיק את פעילותו. על פי ההודעה באתר לאומי הם "עובדים על הצעות חלופיות עליהן נספר לכם בערוצים השונים".

מחזיקי כרטיס לאומי קארד – מועדון צעירים מקבלים חלק את ההטבות הכלליות ללקוחות לאומי קארד, למשל מבצעי 1+1 על אטרקציות, מבצעים על ביקורים במסעדות, מופעים וכדומה, מבצעים בחנויות נקודתיות ועוד. זאת לצד הטבות אחרות המיועדות לאוכלוסיית של צעירים, חיילים וסטודנטים: 1+1 על כרטיסים לקולנוע, הטבות בתחומי בילויים, פנאי, אופנה וטיפוח, הנחות על חופשות בארץ ובחו"ל ועוד. מגוון האטרקציות תחת הקטגוריות האלה הוא מעט מצומצם מהבדיקה שלנו, אבל נראה שגם בהטבות ה"כלליות" של לאומי קארד יש לא מעט דברים שידברו אל הצעירים יותר.

פרטים כלליים אחרים לגבי הכרטיס והמועדון לא מפורסמים באתר לאומי קארד או הגורמים הרלוונטיים האחרים. בתנאים האלה אנחנו ממליצים לכם לברר מראש, טרם הזמנת הכרטיס, מה בדיוק מציעים עבורכם מבחינת דמי הכרטיס (למיטב הבנתנו אין תשלום של דמי כרטיס. השאלה היא עד מתי), עמלות השימוש וכן הלאה.

מידע נוסף על מועדון הצעירים של לאומי קארד תמצאו כאן.

לסקירות כרטיסי אשראי נוספים לחצו כאן.