מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אשראי "קרנות" – לחברי מועדון קרנות השוטרים

קרנות השוטרים

מעודכן ל-05/2019

ארגון עמיתי קרנות השוטרים  בחר בחודש יוני 2018 בחברת כרטיסי האשראי לאומי קארד (כיום חברת max) להנפקת כרטיס מועדון חוץ בנקאי לחברי הארגון. חברי המועדון המחזיקים בו יוכלו ליהנות מהטבות משמעותיות. בדומה לכרטיסים אחרים, כרטיס האשראי קרנות מונפק גם לבני/בנות הזוג של חברי המועדון.

רוב ההטבות שמספק כרטיס האשראי הייעודי לחברי מועדון קרנות השוטרים הן הטבות חיצוניות הנובעות מעצם ההשתייכות למועדון. במקרה הזה מקבלים בעלי הכרטיס הנחות קבועות בבתי עסק שונים, כמו גם אפשרות לרכישה של פריטים שונים – מוצרי חשמל, ריהוט, מחשבים ועוד – במחירים מוזלים. כדי להתרשם מרשימת ההטבות באתר האינטרנט של המועדון נדרשת קבלת ססמה וזיהוי לאחר כניסה.

ההטבות העיקריות ניתנות בצורה של גיפטקארד נטען, שמשמש על תקן אמצעי תשלום וכרטיס חבר מועדון גם יחד. הכרטיס מציע גמישות מסוימת בעיצוב שלו למעוניינים וגם אפשרות לבחור אם הוא יהיה שמי או אנונימי, חד פעמי או רב פעמי (לדעתנו הכרטיס הרב פעמי הוא יותר שימושי ונוח) ועוד. את הכרטיס אפשר להטעין בכסף או בהטבות הנרכשות תמורת כסף, למשל כרטיסי כניסה לאטרקציות.

במהלך 2018 לאומי קארד וארגון עמיתי "קרנות השוטרים" הרחיבו את שיתוף הפעולה ביניהן והודיעו על הנפקת כרטיס מועדון חוץ בנקאי לחברי הארגון. לאומי קארד גברה על הצעות של חברות כרטיסי אשראי אחרות ובנקים.  ארגון עמיתי קרנות השוטרים בחר בלאומי קארד להנפקת כרטיס מועדון חוץ בנקאי לחברי הארגון וזאת לאחר תהליך קבלת הצעות מגופים פיננסיים.

מדובר בארגון גדול מאוד בקנה מידה מקומי המונה למעלה מ-75 אלף איש וכולל ייצוג של שוטרי, מתנדבי וגמלאי משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, המשרד לביטחון פנים, משמר הכנסת, לוחמי מג"ב וגופים נוספים.

זאת למעשה הפעם הראשונה שהמועדון, שנוסד לפני כ-50 שנה, מתקשר עם חברת כרטיסי אשראי להנפקת כרטיס חוץ בנקאי. מחזיקי הכרטיס החדש ייהנו מהטבות נוספות לעומת ההטבות הניתנות במועדון הלקוחות  (כולל כפל מבצעים), וכן מהטבות ומבצעים הניתנים על ידי לאומי קארד לכלל מחזיקי כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים של החברה.

חשוב לשים לב – מדובר בהטבות שקשורות למועדון וכן הטבות שקשורות לכרטיס עצמו – סוג של הטבה כפולה. חברי המועדון ייהנו מפטור מדמי כרטיס, ממתנת הצטרפות בשווי 300 שקל, מכרטיס נטען, אחוזי הנחה נוספים על הקיימים ברשתות ברחבי הארץ, הלוואות בתנאים מועדפים ועוד. ההסכם בין החברות הינו לעשר שנים עם אופציה להארכה של חמש שנים נוספות. המועדון יוכל להגיע לעד 150 אלף כרטיסים, לעמיתי המועדון ובני משפחותיהם.

מנכ"ל קרנות השוטרים, רון אייזנברג, מסר: "משפחת השוטרים ואנשי שירות בתי הסוהר מגדילה היום את כוחה ומספקת רובד נוסף לעמיתים ובני משפחותיהם וזאת באמצעות כרטיס אשראי 'קרנות' החדש. אני בטוח כי הכרטיס יספק את העוצמה והנוחות המגיעים לעמיתים ובני משפחותיהם. הפעילויות השונות בתחומי הפנאי, הרווחה והפיננסים – יגדלו משמעותית ויאפשרו לשוטר, לגמלאי, למתנדב, לאיש שירות בתי הסוהר ולמשפחותיהם – להרוויח מחד, לחסוך מנגד, לבלות, ללמוד ולהתפנק – בדיוק כפי שמגיע להם. חברנו לחברת האשראי 'לאומי קארד', ושיתוף הפעולה יניב הרבה יותר עבור העמית ומשפחתו. נמשיך לדאוג לעמית, למשפחתו ולהעצים את כוחנו המשותף".

מנכ"ל לאומי קארד, רון פאינרו הוסיף: "אני שמח מאוד שארגון קרנות השוטרים בחר בלאומי קארד כשותפה אסטרטגית להשקת כרטיס האשראי החדש שלו. הוכחנו בעבר שלאומי קארד יודעת לבנות ולנהל מועדוני לקוחות מפוארים וחזקים ואני בטוח שגם הפעם נוביל, בשיתוף עם קרנות השוטרים, מועדון מצוין שיסחף אליו חברים רבים. אני מאמין שזה מנוע צמיחה נוסף עבור לאומי קארד שיאפשר לנו להגדיל את בסיס הלקוחות שלנו בצורה משמעותית".


האם הכרטיס מומלץ?

השאלה אם להנפיק את כרטיס קרנות תלויה בהרבה פרמטרים שאנחנו לא יכולים לספק לגביהם תשובה על פי המידע הקיים ברשותנו, אם כי באופן כללי – הגופים החזקים מקבלים הטבות משמעותיות, אם הם מצטרפים למועדון ולכרטיס הקשור למועדון. זה תקף גם לגבי מועדון חבר, מועדון בהצדעה ומועדון ביחד בשבילך של ההסתדרות.

עם כל הרצון להביע את הזיקה לארגון שבו עובדים, הגישה שלנו היא שמומלץ לצמצם ככל האפשר את מספר כרטיסי האשראי שמחזיקים בהם – כן, למרות כל ההטבות והאפשרות שלא לחרוג ממסגרת האשראי הספציפית של כל כרטיס. כל אחד ישקול בעצמו אם הוא רוצה שהכרטיס הזה יהיה אצלו בארנק, על פניו – נראה שכדאי. נמשיך לעדכן כאן בהטבות נוספות שמספק הכרטיס.

מידע נוסף על הכרטיס (בסיסי מדי לטעמנו)  באתר של max מבית לאומי קארד.

כרטיס ישראכרט לחברי מועדון קרנות השוטרים.

עדכונים חדשים:

מרץ 2019:  לאומי קארד הופכת לmax: חברת כרטיסי האשראי, שנפרדה מבנק לאומי בחודש מרץ הופכת לגוף פיננסי עצמאי תחת השם max. החברה צפויה להציע שירותים גם בתחום הביטוח והחיסכון. מהחברה נמסר כי תוכנית ההטבות למחזיקי כרטיס לאומי קארד לא תשתנה באופן מהותי (לחץ כאן להרחבה).

פברואר 2019:  חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי מציעה לחברים במועדון קרנות השוטרים מחירים מוזלים על מרבית דגמי החברה. ההנחות מסתכמות ב-3 עד 7 אלף שקל כשבנוסף תיתן החברה הטבות באבזור של הרכב. ( כמו – תקשורת, חיישני חניה, ניווט ועוד). דוגמה להנחות –   סוזוקי סלריו רובוטית, 1.0 ל' – 62 אלף שקל במקום 68 אלף שקל;  סוזוקי סוופיט ידנית, 1.2 ל' – 77 אלף שקל – הנחה של 3 אלף שקל. סוזוקי סוויפט אוט', 1.2 ל' – 899.5 אלף שקל – הנחה של 4.5 אלף שקל. סוזוקי באלנוו ידנית, 1.2 ל' – 72 אלף שקל – הנחה של 5 אלף שקל;  באלנו אוט', 1.2 ל' – 89 אלף שקל – הנחה של 7 אלף שקל.