מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון בוגרי האוניברסיטה העברית – לאומי קארד

לאומי קארד - מועדון בוגרי האוניברסיטה העברית

אוכלוסיית היעד של הכרטיס הבא מבית לאומי קארד היא מצומצמת יחסית: הבוגרים של האוניברסיטה העברית בירושלים. למיטב הבנתנו הכרטיס אינו מיועד לסטודנטים שלומדים כעת באוניברסיטה העברית, וזאת להבדיל מכרטיסים אחרים שכן נתנו לסטודנטים של מוסדות אחרים להצטרף אליהם (לדוגמא הכרטיס לאוכלוסיית אוניברסיטת תל אביב או לאוכלוסיית אוניברסיטת בר אילן והמכללה למינהל). כרטיס האשראי הנוכחי הוא חדיש יחסית, ופועל של שיתוף פעולה בין האוניברסיטה העברית לבין לאומי קארד. האוניברסיטה העברית מציינת כי חלק מההכנסות עבור השימוש בכרטיסים והצטרפות בוגרים עוברות בצורה עקיפה לאוניברסיטה ולאוכלוסיית הסטודנטים והעובדים הנוכחית שלה.

כרטיס לאומי קארד עבור מועדון בוגרי האוניברסיטה העברית ניתן להנפקה באישור של לאומי קארד ורק לאנשים שמחזיקים כבר בכרטיס אשראי ישראלי תקף. מומלץ שכל אחד יעשה את השיקולים שלו לגבי כמות הכרטיסים שהוא זקוק לה, מכיוון שברמה הכללית אנחנו ממליצים להסתובב עם כמה שפחות כרטיסים (עם כל הרצון לחלק את מסגרות האשראי וליהנות מהטבות).

תנאי השימוש בכרטיס

כרטיס מועדון בוגרי האוניברסיטה העברית ניתן לבחירה באחד משני מותגים: ויזה או מאסטרקארד, ואפשר לבחור בגרסאות זהב, זהב עסקי ופלטינה שלו. הכרטיס מאפשרות עסקאות מכל סוג בישראל ומחוצה לה, לרבות עסקאות רגילות, עסקאות בתשלום, קרדיט או קרדיט פלו, 30+ ועוד. מחזיקי הכרטיס יכולים כמיטב המסורת לבחור בין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ב-2 לחודש, ב-10 לחודש או ב-15 לחודש.

הכרטיס מאפשר לקבוע סכום קבוע של חיוב חודשי בכל חודש, בגובה מינימלי של 200 שקלים או 1% מהמסגרת החודשית (על פי הגבוה מביניהם) – החיסרון הוא שלסכום הדוחים מתווספת ריבית יומית שנקבעת לכרטיס. הכרטיס מאפשר לקבל מסגרת אשראי נוספת לזו של מסגרת האשראי בסניף הבנק בו מתנהל החשבון. המסגרת כוללת בתוכה גם עסקאות תשלומים והלוואות, ולא רק עסקאות בפועל בכרטיס.

מחזיקי הכרטיס יכולים לקבל מלאומי קארד הלואוות במסלולים שונים, שנקבעים פר לקוח ושלא פורטו באתר האינטרנט שלה.

ההטבות שמספק הכרטיס

כרטיס מועדון בוגרי האוניברסיטה העברית של לאומי קארד מספק הטבות שונות בישראל ומחוצה לה. הדבר החשוב ביותר לדעת רבים הוא הפטור המלא מדמי הכרטיס, שניתן לפי לאומי קארד "עד הודעה חדשה" – כמובן שמומלץ לעקוב מדי פעם אחר ה"ההודעה החדשה" ולראות האם הכרטיס שלכם החל להיות מחויב. הכרטיס מקנה הטבות כלליות של לאומי קארד לצד הטבות פרטניות, כשבין ההטבות מבצעי 1+1 על אטרקציות, הטבות חודשיות משתנות, הנחה של 21 אגורות בתדלוק בשירות מלא ברשת סונול, הצטרפות לתכנית הנחות+פלוס ועוד. בעלי הכרטיס – בתנאי שזהו כרטיס מאסטרקארד המשויך למועדון מולטי עזריאלי – זכאים להטבות של המועדון, ביניהן הנחה של עד 10% בחנויות שונות בקניון, הטבה חודשית משתנה בקניונים, הנחה בגובה של 23 אגורות על תדלוק ברשת סונול (על פי המחיר המרבי לצרכן. בתדלוק בשירות עצמי מקבלים השלמה לגובה ההנחה) והנחה של 5% בחנויות הנוכחות Sogood בתחנות סונול (ללא סיגריות, טבע ומוצרים שאינם רכישת מוצרים, ולא כולל כפל מבצעים).

עבור הנוסעים לאחת המדינות מעבר לים, מקנה הכרטיס כניסה חינם לטרקלין דן – אלא שבניגוד לכרטיסים דוגמת לאומי קארד TAU או לאומי קארד UNIQ קבלת ההטבה מותנית ב"פינוק". מחזיקי הכרטיס יכולים לקבל ביטוח נסיעות ללא תשלום דרך AIG Traveller, אותו הם צריכים להפעיל לפני כל נסיעה. בדומה לביטוחים האחרים המוצעים על ידי חברות כרטיסי האשראי נחשב לבסיסי יחסית – ראו מה אתם מקבלים ואם זה מתאים לטיול שלכם (הביטוח למשל לא יתאים למי שמבצע ספורט אתגרי בחו"ל, וגם לא לחולים במחלות קיימות או לנשים בהריון). המועדון מקנה כרטיס Priority Pass ללא תשלום: במסגרת החברות ניתן להיכנס לטרקליני VIP בשדות תעופה רבים בעולם, כאשר הכניסה עצמה כרוכה בתשלום על פי מדיניות שדה התעופה הספציפי. הכרטיס מקנה הנחה של 13% בהשכרת רכב בחו"ל, הנחה של 10% ברכישות בחנויות ממסי תיירות ותנאים מועדפים של קבלת מט"ח דרך Creditech. עוד ניתן באמצעותו לצבור נקודות למועדוני התעופה של אל על ו-Mileage Plus – זאת בתנאי שמשתייכים לתכנית מסלול התעופה במקום מסלול הפינוקים 1+1 (להתרשותנו רוב הישראלים מעדיפים את מסלול הפינוקים).

המזמינים את הכרטיס מקבלים נכון לעכשיו Giftcard טעון ב-75 שקלים בו הם יכולים להשתמש ברשתות ובחנויות שונות.

מידע נוסף על הכרטיס תמצאו כאן.