מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס אמריקן אקספרס לייף סטייל

מועדון לייף סטייל הוא אחד ממועדוני הצרכנות הגדולים בישראל. בדומה למועדוני צרכנות אחרים, לא מפתיע שגם כאן הושק במהלך השנים כרטיס אשראי שמאגד בתוכו את ההטבות וההנחות של המועדון, יחד עם שימוש "מסורתי" יותר בכרטיס. בסקירה הנוכחית נציג עבורכם את כרטיס אמריקן אקספרס לייף סטייל.

על כרטיס האשראי

כרטיס האשראי אמריקן אקספרס לייף סטייל מצריך, קודם כל, תשלום של דמי כרטיס החל מהשנה השנייה. כן קיימת אפשרות לקבל פטור קבוע מתשלום דמי הכרטיס, אבל כדי לקבל אותו נדרש לעמוד בתנאי ספציפי אחד: שהלקוח יחזיק בכרטיס לייף סטייל פלוס של חברת ישראכרט בזמן שיש לו כרטיס לייף סטייל פלוס בתוקף. עבור לקוחות אמריקן אקספרס שמחזיקים בכרטיס לייף סטייל של אמריקן אקספרס בלבד, הפטור הניתן הוא כאמור מדמי כרטיס לשנה הראשונה בלבד.

הכרטיס הוא בינלאומי, ומאפשר לכן ביצוע של כל סוגי העסקאות ומשיכת מזומנים בארץ ובחו"ל (ניתן למשוך עד 500 ש"ח בסניפי סופר פארם). שימו לב שניתן לקבל כרטיס בנקאי אבל גם חוץ בנקאי. כרטיס חוץ בנקאי יציע אמנם מסגרת אשראי נפרדת מזו של הבנק, אבל מנגד רק בכרטיס האשראי הבנקאי ניתן לחייב את הכרטיס מחשבון מט"ח (דולר או יורו).

ההטבות שמספק הכרטיס

חלק מההטבות הניתנות עבור המחזיקים בכרטיס אשראי אמריקן אקספרס לייף סטייל הן אלה של מועדון הצרכנות ככללותו. המועדון מעניק הטבות והנחות עבור רכישות ברשתות דוגמת סופר פארם, דלק, מענה, איסתא, מקדונלדס, סטימצקי, Go Active, גולף, קרביץ, טופשופ ועוד. לצד המבצעים למשלמים בכרטיס אשראי מוצעים לבעלי הכרטיס קופונים אישיים, על פי דפוסי השימוש שלהם ברשתות. המועדון מציע ימי מכירה מיוחדים לנמנים עליו, ומעניק לבעליו מתנה ביום ההולדת. המועדון מספק הנחה בגובה של 21 אגורות על תדלוק בשירות מלא או עצמי בתחנות הדלק של סונול, עבור בנזין 95 אוקטן. במקרה של ליטר סולר, מקבלים הלקוחות הנחה של 8.90 ש"ח. על רכישות בסניפי מנטה וחנויות הנוחות So Good ניתנת הנחה נקודתית על רוב המוצרים (אבל לא כולם. סיגריות למשל לא מעניקות את ההנחה).

הטבות אחרות הניתנות במסגרת הכרטיס או המועדון לא קשורות לרשתות המצוינות מעלה. בעלי הכרטיס יכולים להפעיל ללא תשלום ביטוח נסיעות לפני הנסיעה (עד 55 יום), הכולל כיסוי עבור הוצאות רפואיות, אשפוזים, הטסות רפואיות, גניבה או אובדן של המטען. לצד זה זכאים בעלי הכרטיס לכרטיס Membership Rewards ללא תשלום. במסגרת הכרטיס הם יכולים להמיר את השימוש בכרטיס לרכישות ולהנחות דרך שותפים בינלאומיים, בעיקר בתחום התעופה, התיירות והנופש. בנסיעות לחו"ל וגם בישראל מקבלים מחזיקי הכרטיס, בדומה לרוב לקוחות אמריקן אקספרס, שירותי קונסיירג' (Global Assist). במסגרת השירות, המוצע 24 שעות ביממה, הם יכולים לקבל ייעוץ וסיוע בנושאים דוגמת אטרקציות, מסעדות, השכרת רכב, עזרה רפואית בחו"ל.

מכיוון שהכרטיס הספציפי בסקירה שלנו הוא של אמריקן אקספרס, לא מפתיע מדוע המחזיקים בו מקבלים חלק מההטבות של החברה ללקוחותיה: הטבות קבועות בגובה של כ-3-10% במעמד החיוב בכ-3,000 בתי עסק בישראל, הנחות נקודתיות על מופעים, הצגות, אטרקציות, רכישות או בילויים, 1+1 על כרטיסים לקולנוע (בהתאם לדפוסי השימוש בכרטיס) ועוד.

מידע נוסף על כרטיס הלייף סטייל של אמריקן אקספרס תוכלו למצוא באתר החברה, כאן.