מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון לייף סטייל פלוס – ישראכרט

לא מזמן, סקרנו כאן באתר את כרטיס אמריקן אקספרס לייף סטייל, שמרחיב במידה מסוימת את ההטבות שמקבלים החברים במועדון הצרכנות הפופולארי הזה. בסקירה הנוכחית נתייחס לכרטיס האשראי לייף סטייל פלוס, מבית ישראכרט, שכולל בתוכו הטבות אחרות.

בדומה לכרטיס המקביל של אמריקן אקספרס, גם במקרה של לייף סטייל פלוס מבית ישראכרט מקבלים מחזיקי הכרטיס פטור מדמי כרטיס למשך השנה הראשונה. בשנה השנייה התשלום הוא בהתאם לסוג הכרטיס הספציפי שבוחרים, כאשר האפשרויות הן כרטיס ישראכרט מקומי, מאסטר קארד, Gold Mastercard או Mastercard Platimium. לאחר השנה הזו אתם עשויים לכן לשלם סכום חודשי המבוטא במחירון העמלות של ישראכרט, שהוא נכון לעכשיו 13.16 ש"ח לכרטיס ישראכרט מקומי, 17.22 ש"ח לכרטיס מאסטר קארד, 19.25 ש"ח לכרטיס Gold Mastercard או 24.31 ש"ח לכרטיס Mastercard Platinium.

ההטבות שמספק הכרטיס

חלק מההטבות הניתנות במסגרת כרטיס לייף סטייל פלוס של ישראכרט קשורות למועדון לייף סטייל, בעוד אחרות הן כלליות יותר. הכרטיס (והמועדון) מקנים אפשרות לקבל מבצעים והטבות נקודתיים, לקבל קופונים אישיים המותאמים לכל לקוח, להשתתף באירועים וימי מכירה ועוד. אלה ניתנים ברשתות השונות הכלולות במועדון הצרכנות, ביניהן סופר פארם, קרביץ, גולף, איסתא, סטימצקי, אינטימה, טופ שופ, פולת, גולף ורטהיימר ואחרות.  על תדלוק בחלק מתחנות הדלק של מנטה ניתנת הנחה של 21 אגורות לתדלוק בנזין 95 אוקטן בשירות מלא, לצד הנחה קבועה בחנויות הנוחות של מנטה, בתחנות דלק.

לצד אלה הכרטיס מקנה הנחות אוטומטיות, בגובה של כ-3-10% לרוב, על עסקאות במעמד החיוב בכ-3,000 בתי עסק בישראל. מחזיקי הכרטיס יכולים להצטרף לתוכנית המסלולים של ישראכרט, במסגרתה ניתן לקבל הטבות שונות בתחומי פנאי, תרבות, ספורט, אפנה, מסעדות, טיולים ועוד, 1+1 על אטרקציות וכרטיסים לקולנוע, פתרונות אשראי (על פי מאפייני הלקוח) ועוד.

בדומה לכרטיסים רבים אחרים, גם כרטיס אשראי לייף סטייל פלוס מקנה ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום. את הביטוח יכולים להפעיל לקוחות שגילם עד 75, לנסיעות של 55 ימים ומטה – נדרש להפעיל את הביטוח לפני כל נסיעה. הביטוח, שמאז אוקטובר 2016 ניתן על ידי חברת AIG (לפני התאריך הזה סיפקה אותו חברת כלל), מספק כיסוי עבור הוצאות רפואיות בחו"ל, אשפוזים, הטסות רפואיות, גניבה או אובדן של מטען הלקוח ועוד.

מידע נוסף על כרטיס לייף סטייל פלוס של ישראכרט תמצאו כאן.

כרטיסי אשראי – כל מה שצריך לדעת!