מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון רואי חשבון – Cal

רואי ורואות החשבון בישראל הם קבוצה עסקית אבל גם צרכנית מהשורה הראשונה. אפשר לראות לכך עדות במספר מועדוני צרכנות המיועדים עבורם בלבד, מועדונים שקשורים באופן הדוק לתחום האשראי. בעבר סקרנו עבורכם את כרטיס Members מבית אמריקן אקספרס, התנאים וההטבות שלו. כעת נתייחס למועדון שמציעה חברת Cal בתחום, באמצעות כרטיס מועדון רואי החשבון שלה.

כרטיס מועדון רואי החשבון של Cal מיועד לרואי ולרואות חשבון, כמו גם בני/בנות הזוג שלהם. זהו כרטיס מועדון שמשמש גם על תקן כרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר ועניין. הכרטיס מאפשר מטבע הדברים ביצוע כל סוגי העסקאות, בארץ ובחו"ל, לרבות עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס ועוד.

יש לציין שהמידע שמספקת חברת Cal על מועדון רואי חשבון הוא די מינימלי. לא הצלחנו לאתר נתונים לגבי דמי הכרטיס והעמלות על הכרטיס. זאת ועוד, הפרמטרים האלה לפי מדיניות כאל עשויים להשתנה בהתאם לגורם המנפיק את הכרטיס (הבנק לדוגמא). לפני שאתם מזמינים את הכרטיס לכן אנחנו ממליצים לכם לברר בדיוק מה כרוכה ההזמנה שלו מבחינתכם.

גם ברשימת ההטבות המידע שהצלחנו לגייס היה בסיסי מאד, כאשר אנחנו מניחים שתהיינה כאן הטבות ספציפיות המיועדות לאוכלוסיית רואי החשבון של מדינת ישראל. באופן כללי הכרטיס משויך באופן אוטומטי לתכנית CalExtra, במסגרתה ניתן לקבל הנחות במעמד החיוב בכ-6,000 בתי עסק בישראל. הנחות אלה הן בגובה של מספר אחוזים והן ניתנות באופן אוטומטי עם השימוש בכרטיס.

לאתר מועדון רואי החשבון של חברת Cal לחצו כאן