מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון Members – אמריקן אקספרס

הסקירה הבאה מיועדת לרואי או לרואות החשבון שביניכם, כולל בני/בנות הזוג. היא תציג בפניכם את המאפיינים העיקריים של כרטיס מועדון Members מבית אמריקן אקספרס, שהוא מבחינה מעשית כרטיס אשראי מסוג Business זהב. כמו כל כרטיס אשראי הוא מענה שאלות דוגמת תנאי השימוש בו, העלויות שלו וכמובן שגם ההטבות, בישראל או מחוצה לה.

כרטיס Members של אמריקן אקספרס מספק בנקודת ההתחלה שלו יתרון משמעותי על פני כרטיסים רבים אחרים: פטור מלא מדמי הכרטיס ללא התניות, כך לדברי אמריקן אקספרס. למי שמעוניין להזמין את הכרטיס אנחנו ממליצים לברר מראש מהם תנאי השימוש בכרטיס, כולל העמלות הנגבות. בנוסף חשוב לראות מדי פעם שהפטור מדמי הכרטיס עדיין בעינו, כי המציאות מראה שאנשים רבים משלמים על כרטיס האשראי שלהם בלי שהם מודעים לכך.

איך אפשר בלי הטבות?

יש אנשים המתבוננים ב(עיקר) ברשימת ההטבות של כרטיס אשראי לפני שהם מחליטים האם להזמין אותו. במקרה של כרטיס Members לאוכלוסיית רואי החשבון מדובר על מספר הטבות. הכרטיס מעניק הטבות והנחות במעמד החיוב באלפי עסקים בישראל, לצד מבצעים נקודתיים על רכישות ושירותים שונים, הטבות קולנוע 1+1, הנחות על מופעים ואטרקציות וכן הלאה.. לצד ההטבות הכלליות ללקוחות אמריקן אקספרס מדובר על הטבות ייחודיות של חברת Members, מועדון לשכת רואי החשבון בישראל. ההטבות מוצגות באתר האינטרנט של המועדון.

סוג אחר של הטבות מיועד לנוסעים לחו"ל. מחזיקי הכרטיס זכאים להיכנס לטרקלין דן בנתב"ג, אם כי ביחס לחלק מהכרטיסים האחרים התנאים כאן מעט נוקשים יותר: ניתן להיכנס פעם אחת בלבד בין מועדי חיוב, עד ארבע כניסות מדי שנה, ורק אם מבצעים בכרטיס עסקאות בגובה של 2,000 שקלים ומעלה במועד החיוב האחרון שקדם להורדת קופון הכניסה.

בעלי הכרטיס מצטרפים לתכנית Membership Rewards, במסגרתה הם יכולים לצבור נקודות דרך רכישות אצל שותפים בינלאומיי, נקודות שיכולות להיות מומרות לאחר מכן לקבלת הטבות. הם יכולים להפעיל טרם כל נסיעה ביטוח נסיעות לחו"ל ללא כל תשלום, כאשר הביטוח הזה נחשב לבסיסי באופן יחסי אבל עדיין עשוי להספיק למי שטס לחו"ל ללא דרגת סיכון גבוהה (למשל סובלים ממחלות קיימות) ולמי שלא מתכוון לבצע פעילות מסוכנת. לצד זה הנוסעים לחו"ל יכולים לקבוע שחיוב המט"ח בורם ייעשה אחת לחודש, ללא ריבית או הצמדה (במצב הרגיל עסקאות במט"ח מחויבות בדרך כלל בנפרד מספר ימים לאחר ביצוע העסקה).

מעצם העובדה שכרטיס Members הוא כרטיס מסוג Business זהב ניתנים שירותים נוספים: שירותי קונסיירז' (Global Assisst) בארץ ובחו"ל במסגרתם ניתן לקבל סיוע בהזמנת כרטיסים למופעים, ייעוץ על אטרקציות ביעדים שונים בעולם וכן הלאה- שירות אחר הוא Gold Travel Service, שהוא למעשה שירות VIP לנוסעים מטעם אמריקן אקספרס.

מידע נוסף על כרטיס אשראי Members תמצאו באתר האינטרנט של אמריקן אקספרס.