חדשות    

כרמית תרכוש 60% מרפאלס , יצרנית הגרנולה

 בשלב ראשון תשלם 620 אלף שקל, 360 אלף מתוכם בהלוואת בעלים

חברת הממתקים הוותיקה כרמית חתמה על הסכם לרכישת חברת רפאל׳ס, לייצור חטיפי גרנולה. בשלב הראשון תרכוש כרמית 60% מרפאל׳ס תמורת 620 אלף שקל, 360 אלף שקל מתוכם ייינתנו על ידי המוכר כהלוואת בעלים לכרמית. עוד ניתנה לכרמית אופציה לרכוש את יתרת 40% בתוך 5 שנים לפי שווי חברה של 1.5 מיליון שקל. בנוסף, כרמית תעניק הלוואת בעלים בגובה 650 אלף שקל, לטובת פעילות החברה הנרכשת.

עוד נקבע בעסקה כי פעילות הייצור של החברה החדשה תועבר למפעלה של כרמית. לכרמית תינתן זכות הפצה בלעדית של כלל המוצרים של רפאל׳ס. כמו כן כרמית תספק לרפאל׳ס הנרכשת שירותי ניהול ייצור, אחזקה, תפעול מחסנים ואבטחת איכות וגם מתן שירותי אדמיניסטרציה דוגמת הנהלת חשבונות, תמחור ומיחשוב. במסגרת הסכם העסקה חדש בעלי רפאלס יועסק בחברה החדשה כמנהל הפיתוח, הטכנולוגיה והייצור למשך שנתיים לפחות.

מכירות רפאל׳ס לייצור גרנולה וחטיפים הסתכמו ב-2018 בכ-6 מיליון שקל, אולם אלו לא הספיקו וגרמו הפסד נקי של 206 אלף שקל.

לדברי, מתניה שוורץ, מנכ"ל חברת כרמית: "רכישת פעילות חברת רפאל'ס מהווה נדבך חשוב במימוש האסטרטגיה של כרמית לצמיחה בפעילות מוצרי מזון טבעיים, הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי. אין ספק שחיזוק פלטפורמת המוצרים שלנו מציבה את החברה בעמדה התאפשר צמיחה מהירה יותר.

"אנו מזהים את מהפכת הבריאות בישראל ובעולם, ומתכוונים להמשיך להעמיק ולהביא את בשורת הבריאות לציבור הרחב. אנו נמשיך לשמור על ערכיה של רפאל'ס ולחזק את בידולה בחברה המתמחה במזון בריאות", במזון בריאות", אמר שוורץ.

העסקה של טסלה: תרכוש את מקסוול טכנולוגיות ב-218 מיליון דולר

פולקסווגן תרכוש מוולוו את השליטה ב- WirelessCar