חדשות    

לאומי – הראשון בדירוג התחזיות הכלכליות של FOCUSECONOMICS

גיל בפמן, צילום:אורן דאי
מעודכן ל-05/2021

חברת הסקרים הבינלאומית מכריזה מדי שנה על התחזיות הכלכליות המדויקות ביותר ב-91 מדינות ■ בנוסף, אגף הכלכלה של הבנק דורג במקום הראשון גם בחיזוי האינפלציה בישראל ובחיזוי שער החליפין של השקל

גאווה בנק לאומי זכה במקום הראשון בעולם בדירוג התחזיות הכלכליות למשק הישראלי של חברת הסקרים הבינלאומית FOCUSECONOMICS עבור שנת 2020. החברה, ספקית מובילה של ניתוחים כלכליים בלמעלה מ-130 מדינות, מכריזה מדי שנה על התחזיות הכלכליות המדויקות ביותר ב-91 מדינות, בהן ישראל. לחברה מוניטין בקרב המוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם, חברות רב לאומיות, סוכנויות ממשלתיות וחברות ברחבי העולם המסתמכות על פרסומי החברה.

החברה סוקרת מדי חודש את התחזיות של כ-1,500 מומחי כלכלה מבנקים, חברות דירוג אשראי, מוסדות פיננסיים וחברות מחקר ברחבי העולם בנוגע לאינדיקטורים הכלכליים המרכזיים ומפרסמת את קונצנזוס התחזיות. החברה יצרה לעצמה מוניטין רב בקרב מוסדות פיננסיים, חברות ייעוץ, מוסדות ממשל וחברות רב לאומיות ברחבי העולם כמקור אמין למידע עסקי מדויק ועדכני.

אגף הכלכלה של לאומי והכלכלן הראשי ד"ר גיל מיכאל בפמן הוכרזו כזוכים במקום הראשון בדירוג הכללי של תחזיות מאקרו-כלכליות למשק הישראלי (במקומות השני והשלישי בהתאמה דורגו JP מורגן ו-EIU, יחידת המודיעין של ה"אקונומיסט", ובין הגופים הנוספים שדורגו בקטגוריות השונות נמנים גולדמן זאקס, סיטיגרופ, מודי'ס, Fitch וגופים מובילים נוספים). בנוסף, לאומי זכה במקום הראשון בחיזוי האינפלציה בישראל ובחיזוי שער החליפין של השקל. גורמי החיזוי המשתתפים בסקרים לישראל כוללים את חברות דירוג האשראי הגדולות בעולם והמוסדות הפיננסיים הגדולים בעולם.

לאומי: לא צפויה ירידה במחירי הנפט

לאומי: "השקל ממשיך להפגין עוצמה"