מדריכי כרטיסי אשראי    

לאומי קארד קלאב 50

לאומי קארד קלאב 50

קלאב 50 הוא מועדון הטבות שכפי שניתן להסיק משמו, מיועד לבני 50 ומעלה. המועדון, שמצריך תשלום דמי חבר שנתיים, מספק לנמנים עליו הטבות שונות בתחומי בילוי, פנאי, אירועים, נופש ועוד, מקיים מפגשים ואירועים, מעניק מנוי למגזין "החיים הטובים", מספק ייעוץ פנסיוני או משפטי לחבריו ועוד. הטבות נוספות יכולים לקבל מחזיקי כרטיס אשראי לאומי קארד קלאב 50, שהוא כרטיס אשראי בינלאומי לכל דבר ועניין. את הכרטיס יכול להוציא רק מי שיש לו כרטיס אשראי ישראלי תקף, כאשר הוא נחשב לכרטיס אשראי חוץ בנקאי (ולכן כולל מסגרת אשראי נפרדת מזו של חשבון הבנק). קבלת הכרטיס מותנית מן הסתם בקבלת אישור מטעם לאומי קארד והבנק בו מתנהל החשבון של הלקוח.

לאומי קארד קלאב 50 הוא כרטיס אשראי מסוג ויזה, המגיע בגרסאות זהב ופלטינה. הוא מאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות (עסקאות רגילות, עסקאות בתשלומים, עסקאות קרדיט, עסקאות קרדיט פלוס ועסקאות 30+), ולצד זה למשוך כספים בישראל ומחוצה לה. הכרטיס פטור מדי כרטיס, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור אחד מבין שלושה מועדי חיוב חודשיים: ה-2 לחודש, ה-10 לחודש וה-15 לחודש.

ההטבות שמספק הכרטיס

מעבר להטבות הכלליות שמספק מועדון קלאב 50 לנמנים עליו, מי שחבר מועדון וגם מחזיק בכרטיס אשראי לאומי קארד קלאב 50 מקבל הטבות נוספות. בין היתר מדובר כאן על חודש חברות ללא תשלום במועדון המדובר, עדיפות בהרשמה לאירועי המועדון, הנחה בגובה של 10% על כל אירועי המועדון וכן פעילות זוגית במתנה.

הכרטיס מספק הטבות נוספות. בעליו מקבלים את ההטבות שניתנות לרוב לקוחות לאומי קארד, במסגרת עולם ההטבות של לאומי קארד, תוכנית הנחות + פלוס ועוד. בנסיות לחו"ל (עד 55 יום ועד גיל 75) יכולים בעלי הכרטיס להפעיל ביטוח נסיעות ללא תשלום. הביטוח כולל כיסוי כספי של הוצאות רפואיות במהלך אשפוז בחו"ל וימי אשפוז, הטסות רפואיות, תאונות אישיות, ביטול או קיצור נסיעה, אובדן או גניבה של מטען האדם המבוטח, פגיעה בצד ג' ועוד.

מידע נוסף על כרטיס לאומי קארד קלאב 50 תמצאו באתר הבית של לאומי קארד, בקישור הבא

למדריכים קשורים:

לבטל כרטיסי אשראי מיותרים – זה עולה לכם הרבה כסף

כרטיס האשראי נגנב או אבד – הנה הפעולות שצריך לעשות 

כרטיסי אשראי נטענים – כל מה שצריך לדעת

הכרטיס המצליח של התקופה האחרונה – אבל, האם כדאי?  תשובה בכתבה – 

.