התחדשות עירונית    

ליווי בנקאי: לאומי יממן פרויקט פינוי ב-1.2 מיליארד שקל בבת ים

פרוייקט מוקטן THE FIVE :בבת ים של מעוז דניאל –  הדמיה viewpoint

מעודכן ל-07/2021

התוכנית כוללת הקמת 560 דירות ב-5 מגדלים ברחוב כצנלסון בעיר הפרויקט הנוכחי הוא השלישי שמממן לאומי עבור חברת מעוז דניאל בתקופה האחרונה, לאחר שני פרויקטים ברמת גן, שנבנו אף הם במסגרת התחדשות עירונית

לאומי – עד הבית: בנק לאומי יעניק מימון של 1.2 מיליארד שקל לפרויקט פינוי בינוי שמקימה חברת מעוז דניאל ברחוב כצנלסון בבת ים, אשר יכלול בניית 560 דירות.  הפרויקט צפוי לצאת לדרך בסוף השנה ומסירת הדירות מתוכננת לתחילת 2026. המימון ניתן ל-5 שנים וכולל גם את ערבויות חוק המכר. ההסכם בין לאומי למעוז דניאל כולל גם הטבות לרוכשי הדירות בפרויקט, כגון אפשרות לדחיית תשלומי הקרן עד 3 שנים.

במסגרת הפרויקט, יוקמו 560 דירות ב-5 מגדלים בני 27 קומות ו-4 קומות של חניה תת קרקעית, בהשקעה כוללת של כ-740 מיליון שקל. המגדלים ייבנו במקומם של 6 "בנייני רכבת" דו-קומתיים ישנים, שבהם 104 דירות. המגדלים יוקמו בצמוד לריאה ירוקה בת כ- 6 דונמים ובקרבה למוסדות חינוך וייהנו מנגישות תחבורתית, בין היתר ליציאה לנתיבי אילון, לתחנת הרכבת יוספטל, לתחנת הרכבת הקלה העתידית ולמטרו העתידי.

הפרויקט בבת ים הוא השלישי שמממן לאומי עבור מעוז דניאל בתקופה האחרונה. מעוז דניאל מקימה גם 3 פרויקטים ברמת גן במסגרת התחדשות עירונית, אשר 2 מתוכם, ברחובות הפודים וברחוב שילה, הם במימון בנק לאומי – והם כוללים כ-67 דירות. לאומי מממן את הקמת הפרויקטים האלה בכ-150 מיליון שקל, והדירות צפויות להימסר לרוכשים במהלך 2022.

חברת מעוז דניאל מתמחה זה למעלה מ-30 שנה בייזום, תכנון והקמה של פרויקטי בנייה למגורים וכ-20 שנה בפרויקטים של התחדשות עירונית, והיא הקימה את פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בעיר רמת גן. מעוז דניאל מקדמת פרויקטים רבים בגוש דן ומדורגת בין החברות המובילות בתחום במדדים המוכרים.

דפנה לנדאו, ראש מערך הנדל"ן בלאומי, אמרה: "בת ים נהנית בשנים האחרונות מהתעוררות נדל"נית, בזכות מיצוי של יתרונותיה היחסיים, כגון הקרבה לחוף הים והנגישות לתל אביב. חלק משמעותי מהפוטנציאל הנדל"ני של העיר בעשור הקרוב מצוי בפרויקטים של התחדשות עירונית, כגון הפרויקט הנוכחי. פרויקטים של התחדשות עירונית הם מורכבים, גם בהיבט התכנוני, גם בהיבט החברתי וגם בהיבטים המשפטיים, הן מצד היזם והן מצד הגורם המממן. למעוז דניאל יש התמחות ייחודית בת כ- 20 שנים בתחומי ההתחדשות העירונית, אשר באה לידי ביטוי גם בפרויקטים קודמים שמימנו ובמיוחד בפרויקט מורכב זה".

מניף שירותים פיננסים תעמיד מימון חוץ בנקאי לפרטיים בתחום הנדל״ן