לרגל פתיחת השמים: פלאפון מציעה חבילת חו"ל וכרטיסי סים במחירים אטרקטיביים
חדשות    

לרגל פתיחת השמים: פלאפון מציעה חבילת חו"ל וכרטיסי סים במחירים אטרקטיביים

מעודכן ל-08/2020

החברה תמכור חבילה שנייה לחו"ל במחיר של החל מ-29 שקל וכרטיסי גלובל סים מוזלים ללקוחות כל החברות עם תוקף של 3 שנים

חברת פלאפון יוצאת במבצעים חדשים לחבילות חו"ל לכבוד חזרת הטיסות, ותמכור חבילה שנייה לבני משפחה או חברים (מנויי החברה) במחיר החל מ-29 שקל בלבד. כמו כן, יימכרו כרטיסי GlobalSim ללקוחות כל החברות, במחירים משתלמים במיוחד, בהזמנה עם שליח ובסניפי סופר פארם.

חבילות חו"ל של פלאפון כוללות כמה מסלולים אטרקטיביים ובהם: "הכל כלול בחו"ל" – GB5 גלישה + 100 דקות שיחה (יוצאות או נכנסות) במחיר של 199 שקל; "החבילה המושלמת" – הכוללת  15GB גלישה + 300 דקות שיחה ושימוש חופשי באפליקציות מובילות כמו youtube,whatsapp, Facebook ,Instegram  ועוד במחיר של 249 שקל, ו"החבילה המושלמת L" – הכוללת 20GB גלישה + 400 דקות שיחה ושימוש חופשי באפליקציות מובילות במחיר של 299 שקל.  לכל החבילות כאמור, ניתן לצרף חבילה נוספת עבור משפחה או חברים, מנויי חברת פלאפון, במחיר של החל מ-29 שקל.

בנוסף, חברת פלאפון מציעה את כרטיסי ה- GLOBALSIM, המאפשרים לגלוש בסלולרי ולקבל ולהוציא שיחות בחו"ל, בהזמנה עם שליח ובסניפי סופר-פארם הפזורים בכל רחבי הארץ.

המחיר של כרטיס ה-GLOBAL SIM ושל חבילות הגלישה הם אטרקטיביים במיוחד וזולים משמעותית ממחירי Sim מקומי ומחבילות חו"ל המוצעות בישראל. הכרטיס עצמו יימכר במחיר של 9.90 שקל בלבד: חבילת גלישה של GB 1 ב-59 שקל (הנחה של 10 שקלים), חבילת גלישה של 2GB ב-79 שקל וחבילת גלישה של 5GB ב- 129 שקל – הנחה של 20 שקל לכל חבילה. חבילת שיחות נכנסות או יוצאות של 30 דקות – ב- 20 שקל בלבד, חבילת שיחת של 60 דקות – ב-40 שקל וחבילת שיחות של 120 דקות ב-80 שקל בלבד.

כרטיס ה- GLOBAL SIM מיועד ללקוחות כל החברות והוא פעיל ב-157 מדינות בעולם. הכרטיס מאפשר חיבור לאינטרנט מיד עם הנחיתה, כאשר האפליקציה החשובה ביותר ה-WhatsApp נשארת בדיוק אותו דבר, אפשר לקבל ולכתוב בו הודעות כרגיל, לשלוח קבצי וידיאו ותמונות או לנהל שיחות וידיאו.

גם במעבר בין מדינות ה-GLOBAL SIM ממשיך לעבוד כרגיל: כשעוברים בין מדינות שונות האינטרנט ממשיך להיות מחובר ואפשר לקבל או להוציא שיחות.

חשוב לציין כי יתרת החשבון ב-GLOBAL SIM נשמרת עד הטיסה הבאה ולמשך 3 שנים, וכרטיס ה- SIM ניתן להעברה בין מכשירים. ניתן להטעין את ה-GLOBAL SIM בנפח גלישה או דקות שיחה נוספות מכל מקום בעולם דרך האתר pglobal.co.il.

סמנכ"ל השיווק של חברת פלאפון, אילן סיגל, מסר: "לרגל חידוש הטיסות, חברת פלאפון החליטה להציע מבחר מסלולים אטרקטיביים במיוחד לגלישה ושיחות בחו"ל – כרטיס ה-GlobalSim המתאים ללקוחות כל החברות, הניתן לרכישה בסניפי סופר פארם, זול משמעותית מרכישת Sim מקומי וכן מהחבילות המוצעות בארץ. פלאפון מציעה ללקוחותיה חבילות הכוללות גם שיחות ונפח גלישה גדול וחבילה נוספת במחיר שמתחיל ב-29 שקל בלבד, כך שאפשר להסתובב בחו"ל בראש שקט בכל מקום, בלי לדאוג אם יש בו Wifi".

פלאפון משדרגת את הטכנולוגיה שלה ליכולות של דור רביעי

פלאפון צפויה למחוק לבזק 45% מהונה העצמי