חדשות    

לשיפור הרווחה הרגשית: חברת Eloops גייסה 2 מיליון דולר כדי לגרום ליותר עובדים לחייך בעבודה

מעודכן ל-08/2021

צוות אילופס – צילום: יונה טל קפלן-וילדמן

חברת הסטארטאפ פיתחה פלטפורמה לשיפור המעורבות וחווית העובד במקום העבודה וגייסה את הכספים בסבב גיוס Seed, שהובילה קבוצת הייביז

חברת הסטארטאפ Eloops (אילופס), שפיתחה פלטפורמה פנים ארגונית לשיפור המעורבות וחווית העובד במקום העבודה, גייסה 2 מיליון דולר בסבב גיוס Seed. את הסבב הובילה קבוצת הייביז –החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות רווחה ואיקמורס לחברות, המנהלת בין השאר את מועדון הייטקזון – ואליה הצטרפו הקרנות S. Hamama, Fusion ומשקיעים פרטיים ביניהם יקי דוניץ, מחלוצי ההייטק בישראל.

הפלטפורמה של Eloops פותרת קושי גדול בארגונים, כש-66% מהעובדים בעולם לא מרגישים מחוברים למקום העבודה, מה שמביא לנטישה מהירה, חוסר פרודוקטיביות ואף משפיע על בריאותם של העובדים. הקורונה החריפה את המצב אף יותר. חברות משקיעות משאבים רבים כדי לחבר את העובדים לא רק למשימות, אלא גם לתרבות ולערכי הארגון. החברות הבינו שעובד המחובר רגשית לארגון הוא עובד מאושר יותר, ועובד מאושר משפיע על פעילותה של החברה.

הפלטפורמה מעודדת את העובדים להרבות את האינטרקציות עם הארגון, בנושאים שמעבר למשימות העובד, והופכת את האינטרקציות לחוויה יומיומיות של בניית קהילה, הוקרות בין עמיתים (P2P) וצבירת מטבעות וירטואליים, הניתנים למימוש בחנות המתנות המובנית בתוך אילופס. בין המתנות השונות שהעובדים יכולים לקבל ניתן למצוא כרטיסי גיפט קארד שונים, מוצרים ממותגים של הארגון או מתנות חוויתיות, כמו להיות הבוס ליום אחד.

עידן שם טוב, מנכ"ל אילופס, מסר: ״עובדים רוצים לקבל מענה לציפיות שלהם עם חווית עובד משמעותית וטובה יותר בעבודה, ומצד שני, הארגונים רוצים לשפר ביצועים, להשאיר עובדים לתקופה ממושכת יותר, למשוך כוח אדם איכותי ולייצר תחושת קהילתיות ושייכות במקום העבודה. אנחנו עוזרים לשני הצדדים להשיג את מבוקשם בדרך ייחודית ופורצת דרך ובמינימום מאמץ. הגיוס הנוכחי יאפשר לנו לגייס עובדים נוספים, להאיץ את הצמיחה שלנו ולייצר חווית עובד מנצחת בכל ארגון בעולם״.

חברת אילופס הוקמה ב-2017 על ידי עידן שם טוב, נאור דוד מלמד, שרון דייג וטל גרודר, ומשרדיה נמצאים ברמת החייל שבתל אביב. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות מתחומים מגוונים כמו רשת המסעדות Captain D’s האמריקאית המחזיקה מעל 400 מסעדות וחברות ישראליות, ארגוניים רפואיים כמו קופת החולים מאוחדת, בית חולים אסותא ועוד מרכזים רפואיים בקולורדו, חברות טכנולוגיה כמו מטריקס ונס, חברות פיננסיות כמו בנק לאומי, מימון ישיר וביטוח ישיר וחברות מובילות נוספות כמו החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה), הרץ, חברת החשמל, אסתי לאודר ועוד.

נועם בוסידן, מנכ"ל משותף בהייביז, אמר: "אילופס היא חברת פורצת דרך בתחום ה-HR TECH ואנו גאים לקחת חלק בפריצה שלה לשוק המעסיקים הגלובלי. החברה הצליחה לפצח את הדרך להשתמש בגיימיפיקציה כדי לעצב את התרבות הארגונית ולחזק אותה, ובנתה מרחב חווייתי חדשני לתקשורת פנים ארגונית בעולם החדש של עבודה היברידית. באמצעות ההשקעה בחברה והטכנולוגיה הייחודית שבנתה, נפתח את הדור החדש של פתרונות הרווחה לארגונים וניתן מענה לצרכים החדשים של החברות והעובדים בהם".

כחלק מההשקעה האסטרטגית, הייטקזון תהיה המפיצה והמפעילה הבלעדית בישראל, תפתח את תחום חוויית העובד בפלטפורמה ותאפשר למעל לאלף לקוחותיה בישראל לשפר את רווחת עובדיהם בעזרת אילופס.

 

סורבה משלימה גיוס של 21 מיליון דולר – הסיד הגדול ביותר בפינטק הישראלי

כיצד הושפע מצב הרוח הלאומי משנת הקורונה ומה תרומתו של החל"ת לרמת האושר של העובדים?