חדשות    

מגדל חדש יוקם על דרך בגין, ייועד למשרדים ולמגורים

המשא ומתן על הפרויקט בין העירייה לשאר בעלי הקרקע נמשך כבר 20 שנה

יוקם בניין בעירוב שימושים על קרקע ברחוב המסגר על דרך מנחם בגין במתחם חסן עראפה. לאחר הסכמה של עיריית תל אביב עם בעלי הקרקע הפרטיים.

הבניין החדש יתנשא לגובה של 21 קומות מעל קומה מסחרית ובשטח כולל של 10,000 מ"ר. 14 נקבע כי  הקומות הראשונות ישמשו למשרדים, ומעליהן 7 קומות המיועדות למגורים. שוויו המוערך: 150 מיליון שקל.

המו"מ על הבניין נמשך כבר כ־20 שנה, בין בעלי הקרקע לעירייה. בצמוד לקרקע הפרטית החזיקה עיריית תל אביב שטח קטן שהיה הכרחי לפיתוח הקרקע הפרטית ולכן חייב את הסכמתה. מההסכם נובע שהעירייה תתיר שימוש בקרקע שבבעלותה ותקבל שימוש ציבורי בחלק מהשטח הבנוי במגדל. לדברי השמאית והמשפטנית נחמה בוגין, אשר החלה לייצג את בעלי הקרקע במו"מ ב־2018, "אני שמחה שהצלחנו להוציא את העגלה מהבוץ ולחתום על הסכם שיתוף. ההסכם משרת את שני הצדדים ויאפשר לממש את הפוטנציאל של הקרקע ולשרת את הצרכים הן של היזם והן של העירייה".

לפי תוכניות העירייה דרך בגין תהפוך לרחוב עירוני שיכלול מדרכות רחבות, תאורה ועצים, שבילי אופניים ונתיבי תחבורה ציבורית. הקו האדום של הרכבת נבנה בה כעת, ותוקם תחנה בפינת הרחובות קרליבך ובגין. כ הבניין במרחק הליכה  בלבד מתחנת רכבת השלום, מתחם עזריאלי ובנייני הממשלה הסמוכים.

120 אלף שקל לאישה שנפלה על מדרכה

מנחם בגין עקף את רוטשילד במחיר הכי הגבוה למשרדים בעיר

אריחים נופלים מהמגדל הגבוה בישראל