חדשות    

פוליסת החיסכון "מגדל קשת לפרט" – פוליסה דיגיטלית עם יתרנות, אבל יש גם חסרונות!

מגדל החלה לשווק באינטרנט פוליסת חיסכון "מגדל קשת לפרט" המבטיחה נזילות וגמישות מלאים, דמי ניהול קבועים ונמוכים ללא עמלות מעבר בין מסלולי ההשקעה

מגדל מתחילה בימים אלו לשווק באינטרנט את פוליסת החיסכון "מגדל קשת לפרט" המאפשרת לכל אחת ואחד להפקיד ON LINE כספים בהפקדות חודשיות שוטפות של החל מ-200 ש"ח, כאלטרנטיבה לחיסכון או השקעה בבנק. מגדל מדווחת כי ע"פ ניסיון העבר, כי לחיסכון בפוליסת "מגדל קשת לפרט" יש פוטנציאל לתשואה עודפת על הפק"מים ותוכניות החיסכון שמציעים הבנקים כיום. אבל, מגדל כמובן ממש אבל ממש לא אובייקטיבית – היא רוצה אתכם בתוך הפוליסה הזו, היא רוצה את דמי הניהול שלכם, אז אל תתפתו להודעות מטעם, תנסו להבין את מאחורי הקלעים, והאמת שיש גם יתרונות (אפילו רבים) למוצר, וגם חסרונות.

"מגדל קשת לפרט" מציעה נזילות יומית ודמי ניהול קבועים ונמוכים, בניגוד לפיקדון או החיסכון בבנק, התוכנית של מגדל מנהלת את השקעות בהתאמה אישית בשמונה מסלולי השקעה שונים, שהניבו בשנה החולפת תשואה נומינאלית ברוטו של 8.16% (במסלול ברירת המחדל) ועד ל- 13.09%, תשואה נומינאלית ברוטו במסלול ההשקעות המנייתי. נכון, זה לא אומר שמה שהיה הוא שיהיה, וחשוב להבין זאת – הריביות המשיכו לרדת והסיכוי לתשואה סבירה הולך ויורד.

מגדל אינה גובה עמלות מעבר בין מסלולי ההשקעה ותוכנית אף מעניקה פטור מתשלום מס רווח הון בעת שינוי במסלול השקעה. מגדל מתחייבת גם שלא לגבות מלקוחותיה – לא כעת ולא בעתיד, שיעור הוספה – שעליהם גובים בקרנות נאמנות עד 0.5% (בחלק מהקרנות) , ולא דמי נאמן – שעליהם גובים בקרנות הנאמנותים בין 0.05% ועד ל- 0.1%.

כאן, תוכלו לראות השוואה מלאה בין פוליסות חיסכון לקרנות נאמנות – כל היתרונות והחסרונות של הפוליסות והאם הם באמת תחרות לקרנות הנאמנות.

על כל פנים, בחזרה למגדל – החבה  מתחייבת בחוזה ההצטרפות לפוליסת החיסכון שגם לא תגבה עמלות רכישה, דמי ניהול ני"ע או דמי משמרת – עליהם גובים בנקים עד 0.6%. עוד יצויין כי בהתאם לדיני המס וסעיף 125 לפקודת מס הכנסה, ההפקדות ב"מגדל קשת לפרט" מאפשרות ללקוחות בגיל הפרישה (67),להינות מפטור חלקי ממס על רווחי הון – שלא ניתן לקבל בגין פיקדון או חיסכון בבנק, או במוצרי ההשקעה האחרים.

מנכ"ל מגדל, עופר אליהו, מציין כי היישום הדיגיטלי שהטמיעה מגדל באתר האינטרנט שלה, מאפשר לכל אחד לרכוש בקלות את פוליסת החיסכון "מגדל קשת לפרט". "רכישת החיסכון האישי מתבצעת ON LINE. היישום – הכולל גם סימולטור להמחשת תחזית סכום החיסכון הצפוי, מאפשר ללקוחות מעקב מתמיד על ביצועי החיסכון, מעבר חופשי בין מגוון מסלולי השקעה, וכאמור, נזילות יומית של כספי החיסכון בכל עת", מדגיש מנכ"ל מגדל ומבטיח כי כל לקוח שיצטרף לתוכנית באמצעות האינטרנט יזכה גם לליווי מקצועי של סוכן מגדל ללא תשלום נוסף.