שוק ההון    

מגוריט – רווח של 11 מיליון כתוצאה מעליית ערך נכסים ב-6.7 מיליון ; תחלק דיב' בסך 5 מיליון שקל

קרן הריט מגוריט ישראל , תחלק דיווידנד של 5 מיליון שקל בגין 2018. זוהי הפעם הראשונה בה מחלקת קרן הריט הראשונה בישראל דיבידנד.

בתשעת החודשים הרוויחה ריט כ-20.2 מיליון שקל בתשעת החודשיםלעומת הפסד בסך של כ-6 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2017.

ההכנסות של מגוריט ברבעון השלישי של השנה, הסתכמו בכ-1.5 מיליון שקל, והרווח הנקי של הקרן הסתכם בכ-10.8 מיליון שקל. עיקר הרווח נבע מעליית ערך הדירות שבבעלותה בסך של כ-6.7 מיליון שקל בשכונת רמת הדר בגבעת שמואל, בפרויקט 'מידטאון' במרכז תל אביב ובפרויקט מרום נגבה אשר ברמת גן, בו נרכשו במהלך הרבעון האחרון 6 דירות בנוסף ל-23 הדירות המוחזקות כבר בבעלות מגוריט ושהושכרו במהלך הרבעון הנוכחי.

לפני מספר שבועות רכשה מגוריט בניין מגורים מניב במרכז ירושלים תמורת 75 מיליון שקל. מהקרן נמסר כי היא מתכוונת להשביח את הבניין במהלך התקופה הקרובה.

בבעלותה של מגוריט יש כיום כ-155 דירות מניבות בשיעורי תפוסה של מעל ל-90%.

לאחרונה פירסמה מגוריט הערכות שמאי המעריכות את שווי השוק של הנכסים שנרכשו בכ-10% מעל עלותם בעת הרכישה.

במגוריט מציינים כי היקף הפעילות של הקרן צפוי לגדול בחודשים הקרובים, כאשר יתחיל האכלוס של מגדל מגורים בן 84 דירות בשכונת נווה דוד ברמלה. מגוריט גם מקדמת ארבעה פרויקטים בשיתוף קבוצת מנרב במסגרת מכרזים של "דירה להשכיר" בירושלים, ראשון לציון, חולון ובאר יעקב. כמות הדירות במלאי החברה, הן כמניבות, הן בהקמה והן בתכנון, עומד, נכון למועד פרסום הדוחות, על כ-750..

אמר מתי דב, מנכ"ל מגוריט ישראל אמר כי:"התוצאות הכספיות מעידות על טיב העסקות אותן ביצענו. חלק מאותן עסקות כבר מייצרות לחברה תזרים שוטף שמקורו מהכנסות שכירות שצפויות לעלות עם קבלת הדירות הנרכשות ברמלה ובירושלים ועם השלמת הפרויקטים בתכנון. בנוסף לכך, אנחנו בוחנים כל העת רכישת פרויקטים נוספים".

מגוריט רוכשת 31 דירות לשיפוץ בירושלים ב-75 מיליון שקל