שוק ההון    

מגל זכתה בחוזה בהיקף 7 מיליון דולר לתחזוקת גבולות

דרור שרון, מנכ"ל מגל; יח"צ

מגל חתמה על הסכם ל-34 חודשים בהיקף 7 מיליון דולר, שלפיו תתחזק מערת לזיהוי חדירה בגבולות

חברת מגל מערכות בטחון הודיעה כי חתמה על חוזה בהיקף של 7 מיליון דולר, לתקופה של 34 חודשים, לתחזוקת מערכות לזיהוי חדירה בגבולות. במסגרת החוזה מגל תתחזק מערכות שהותקנו קודם לכן בגבול של מעל ל-200 ק"מ.

על הרכישה אמר דרור שרון, מנכ"ל מגל: "הזמנה זו משקפת כיצד המערכות שלנו מגנות בהצלחה על גבולות בינלאומיים וכן את האמון שרוחש הלקוח הממשלתי העומד מאחוריהן לטכנולוגיות ולשירות שלנו. יתר על כן, הזמנה זו תואמת לאסטרטגיה לטווח ארוך שלנו להגדלת הכנסות חוזרות, באמצעות מתן שירותי תחזוקה ארוכי טווח ללקוחותינו ברחבי העולם."

מגל מערכות בטחון היא חברה בינלאומית העוסקת במתן פתרונות ומוצרים לאבטחה משולבת – פיזית ווידאו. במהלך 50 השנה האחרונות סיפקה מגל פתרונות כוללים ומותאמים לצרכי מאות לקוחות  בלמעלה מ-100 מדינות

מגל מפתחת ומספקת פתרונות כוללים ואינטגרטיביים, להגנת אתרים רגישים כנגד ואיומים פיזיים, המנוהלים ע"י מערכת FORTIS4G לניהול היברידי של אבטחה פיזית עם אבטחת סייבר (PSIM). הפתרונות מבוססים על סל ייחודי של גלאים להגנה היקפית, פתרונות טמ"ס* לניהול וניתוח וידאו חכם (IVA

מגל סיימה את הרבעון הרביעי של 2018 בהפסד של 250 אלף דולר, בהשוואה לרווח של 291 אלף דולר ברבעון המקביל לו ב-2017. הכנסותיה של מגל צמחו ב-13% ברבעון הרביעי של 2018 בהשוואה למקביל, והסתכמו ב-26 מיליון דולר. מגל נסחרת לפי שווי שוק של 119 מיליון דולר, לאחר עלייה של 13% מתחילת 2019.

מגל: הכנסות שיא של כ-92 מיליון, גידול של 44% לעומת שנה שעברה

מגל בדוחות טובים – רווח תפעולי של 2.1 מיליון על הכנסות של 25 מיליון; צבר ההזמנות גבוה