מדוע מומלץ לעשות פינוי בינוי?
תוכן ממומן    

מדוע מומלץ לעשות פינוי בינוי?

פינוי בינוי הוא נושא רציני ביותר שצריך לטפל בו. מדובר בתופעה שכיחה בתעשיית הבנייה, כאשר בממוצע עובד אחד מת בכל יום בארה"ב בלבד. לא מדובר רק באובדן חיים, אלא גם באובדן הפריון וההכנסה. אתרי בנייה לא יכולים לפעול אם אין להם מספיק עובדים, וזה עלול להוביל לעיכוב בפרויקטים ואף לפשיטת רגל עבור חלק מהחברות.

פינוי בינוי הוא תהליך שמנהלי אתרי בנייה לוקחים על עצמם כדי להבטיח את שלומם של העובדים והמבקרים וככה יכולים להתרחב למספר פרויקטים של פינוי בינוי. פינוי הוא מרכיב חיוני בכל תוכניות ניהול חירום. ישנם שני סוגי פינוי: מתוכנן ולא מתוכנן. הפינוי המתוכנן הוא תנועה מסודרת ושיטתית של אנשים מאזור או מבנה ספציפי עקב מצב חירום. הפינוי הלא מתוכנן הוא כאשר אנשים נאלצים לעזוב את האתר עקב מצב חירום שעשוי להתקיים או לא.

המטרה העיקרית בכל סוג של פינוי היא שכולם ייצאו בשלום, אבל יש גם יעדים אחרים שצריך לעמוד בהם:

– למזער את הפאניקה והבלבול בקרב המפונים

– לספק את הבטיחות והנוחות של המפונים

– מניעת פציעות והרוגים בקרב מפונים

– למנוע נזק לרכוש במהלך האירוע

– הגנה על פרטיות המפונה בהתאם לחוק החל

פינוי בינוי

פינוי בינוי הוא תהליך של הוצאת אנשים משטח בנייה או מבנה לפני מצב חירום, כמו שריפה. הדבר נעשה כדי לצמצם את מספר הנפגעים וכדי להגן על בריאותם ובטיחותם של הנשארים באזור. אזורי בנייה מפונים בדרך כלל על ידי צוות מיומן תוך שימוש בנהלים שנקבעו. פינוי יכול להתבצע גם על ידי צוות מיומן באמצעות ציוד כגון ציוד כיבוי אש, מכשירי נשימה ואלונקות. פינוי בינוי הוא תהליך שעלול להיות מסוכן, ובמקרים מסוימים קטלני. בחלק זה נדבר על הסכנות בפינוי בינוי וכיצד לוודא שהוא נעשה בצורה בטוחה. כאשר אתה עובד באתר בנייה, ייתכן שיהיה עליך לפנות את המקום מטעמי בטיחות. זהו שלב חשוב בבנייה שכן הוא מבטיח את הבטיחות של כל מי שנמצא באתר. פינוי בינוי צריך להיות מתוכנן מבעוד מועד ולבצע בזהירות.

פינוי בינוי הוא חלק חשוב מאוד בבינוי. זהו תהליך של הוצאת אנשים מהשטח שנבנה עליו, כדי להבטיח את שלומם. תוכנית הפינוי צריכה להיות קיימת לפני כל תחילת עבודה, ויש למסור אותה לכל העובדים והקבלנים שעובדים באזור. ישנם סוגים רבים ושונים של פינוי בינוי. פינוי בקנה מידה מלא הוא כאשר כל מי שמעורב בפרויקט עוזב אזור לפרק זמן מוגדר. פינוי בקנה מידה חלקי הוא כאשר רק חלק מהאנשים עוזבים, בעוד שאחרים נשארים מאחור כדי להשלים את המשימות שלהם. פינוי בינוי הוא שלב חשוב ביותר בתהליך הבינוי. זה הזמן שבו אתה מוציא את כל החומרים והכלים שלך מהבניין לפני שאתה מתחיל בהריסה.