תוכן ממומן    

מה חייבים לדעת על בדיקת BDI

קרדיט תמונה: pixabay

רושם מוטעה שמתקבל כיום בעיניי רבים, הוא שכסף הרבה יותר קל להשגה; אפשר לעבוד מכל מקום, לעשות כסף מכל דבר ולקחת הלוואה די בקלות. אז זהו, שלא בדיוק. בדיקת BDI קצרה יכולה לקבוע את גורלו של מבקש ההלוואה, ולעתים התשובה דווקא תהיה למרבה ההפתעה שלילית או פשוט לא משתלמת. למשל, מבחינת ריבית הגבוהה מהממוצע, תנאי החזר שלא מתאימים לכם, ועוד. הכל רק בגלל שהבנק לא מוכן לקחת סיכון מולכם, בשל מצבכם הכלכלי.

אז איך אפשר להוכיח לבנק שהוא טועה?

בדיקת BDI – להבין בדיוק לאן אתם נכנסים

לפני שהבנק מחליט האם לתת לכם משכנתא או הלוואה אחרת, הוא מבצע בדיקת BDI בכדי לבחון האם ה- BDI שלכם שלילי או חיובי. מה זה BDI אתם שואלים? ובכן, מדובר בסך הכל בשם של החברה המרכזת אצלה את כל הנתונים הפיננסיים אודות עסקים ואנשים פרטיים. החברה מעבירה לגוף המלווה את כל הפרטים הללו, ועל בסיסם נקבע האם ה-BDI חיובי או שלילי.

  • חשוב לציין שכל אזרחי ישראל זכאים לבדיקת זו בכל שנה ובכל זמן שיהיו זקוקים לה. מומלץ לעקוב באדיקות אחר הפעילות הפיננסית שלכם, להסיק מסקנות בהקשר של הדרך שבה הגופים הפיננסיים הבירוקרטיים רואים אתכם ולפעול בהתאם – אם יש צורך להתחיל לשקול הוצאות, עשו זאת.
  • מצד שני, גם גופים גדולים יכולים לשלוף את הנתונים הללו על הלקוחות שלהם. כדי לוודא שלא מתרחשים עיכובים או שמתקבל מידע לא שלם, הגופים יכולים לשלוף את המידע בעצמם, לבנות דוחות במטרה לוודא את יכולות ההחזר של הלקוחות. בהתבסס על המידע הזה, נקבעות הריביות וכן מספר ההחזרים. לבנקים יש אינטרס לתת לכם הלוואה, אך רק בתנאי שתוכלו לעמוד בה.
  • דירוג אשראי ניתן לשפר ולשנות, כשהכל כמובן נתון בידיים שלכם. התנהלו נכון מבחינה פיננסית, אל תחששו להסתכל להוצאות וההכנסות שלכם בעיניים, ולעצור היכן שצריך.

זו ההזדמנות שלכם להתחיל מחדש

בדיקת BDI נשמעת מלחיצה מאוד ומבהילה, אבל במחשבה נוספת, זו הזדמנות נהדרת להשיג שיפור דירוג אשראי במידה והדירוג שלכם לא מספיק. זו הזדמנות ללמוד, להשכיל ולהתייעל מבחינת ההתנהלות הפיננסית שלכם וברגע שתלמדו כיצד לעשות זאת, לא יהיה גבול לאפשרויות שיעמדו בפניכם.

מכיוון שאיש מאיתנו לא נולד מומחה פיננסי, מומלץ לפנות לשירותה של חברה המתמחה בכל הקשור לדירוג אשראי וכן בדיקת BDI וכמובן, שמגיעה עם שורה של הצלחות בשיפור דירוג האשראי של לקוחותיה. חפשו אחר המלצות וביקורות של לקוחות מהעבר, וכך תוכלו לקרוא בעצמכם על חוויות אישיות של אחרים. ביננו, אין חכמים כבעלי ניסיון וכשבידכם כל המידע החשוב לכם, תגיעו הרבה יותר מוכנים – עם השאלות המדויקות, ההערות, והניירת. הכל כדי שבסופו של דבר תקבלו את ההלוואה המדויקת ביותר.

לעוד פרטים ובדיקת זכאות חינם לשיפור הדירוג האשראי חייגו עכשיו כוכבית 3139.