מדריכי כרטיסי אשראי    

מועדון תמורה – כרטיס אשראי לחברי ארגון המורים

לא רק הסתדרות המורים, גם ארגון המורים מציע הטבות שונות. כדי לממש את כולם המורים יצטרכו שלושה כרטיסים שונים

לא כל ארגוני העובדים הם ההסתדרות. ארגון המורים למשל הוא ארגון שמתחרה בהסתדרות ומגדיר עצמו כארגון לא הסתדרותי למורים בבתי הספר העל-יסודיים.

בעוד הסתדרות המורים נהנית משת"פ עם ישראכרט במועדון אשמורת 360, ארגון המורים משתף פעולה עם מקס ומסטרקארד במועדון שנקרא "תמורה". המצטרפים למועדון מקבלים תחילה 100 שקל בגיפט קארד. הטבה מהותית היא שהם פטורים מדמי כרטיס.

נכון להיום הכרטיס מקנה 3% בחנויות מגה ומגה בעיר. ברשת ויקטורי המורים יזכרו רק ל-2.5% הנחה. עוד זוכים המורים לביטוח הנסיעות של AIG בחינם לחמישה ימים. בנוסף חברי המועדון זוכים להנחות של 5% על  מופעים ושלל אירועי תרבות.

כמו כן נהנים המורים מהחזר של 15% בקניות אינטרנט. הם גם יכולים לקבל הלוואה בריבית פררים פלוס 4%. נוסף לכרטיס של מקס המורים בארגון זוכים לכרטיס נוסף של הטבות. מדובר בכרטיס נטען המהווה גיפט קארד. הכרטיס יכול להגיע ליתרה של 1000 שקל בכל פעם. ההטענה נעשית למחזיקי כרטיס תמורה. את הכרטיס מטעינים באתר ארגון המורים. הנחה תינתן עד הטענה מקסימלית של 3,000 שקל. עם הרשתות שעובדות עם הכרטיס נמנות שקם אלקטריק, פוקס, סטימצקי , דלתא, טימברלנד ועוד.

נוסף לשני כרטיסים הללו ניתן גם כרטיס חבר, וגם בו הטבות בגיפט קארד. כרטיס החבר טען אוטומטית פעם אחת בשנה לפני חג הפסח (השי לחג).  טעינת כסף בכרטיס נעשית באמצעות כרטיס ההטבות בלבד. דמי חבר ארגון הם 20 שקל. בלי כרטיס החבר הפיזי לא ניתן לממש את ההטבות. יש אפשרות גם להזמין כרטיס בינלאומי. לשאלות יש לפנות ל*3670

אשמורת 360 – כרטיס אשראי ומועדון ההטבות של הסתדרות המורים