תוכן ממומן    

מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל – מהם?

צילום: depositphotos
מעודכן ל-07/2023

אם אתם שואלים מהם מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל, יש לציין ראשית כי מחיר ביטוח נסיעות משתנה בין חברת ביטוח אחת לאחרת. ישנם כל מיני פרמטרים אשר קובעים כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל, כאשר המחיר הסופי גם ניתן להוזלה. כיצד? – המשיכו לקרוא

ביטוח נסיעות הוא אחד מאותם דברים שאתם אמנם מקווים שלעולם לא תצטרכו להשתמש בהם, אבל חשוב שיהיה ביטוח נסיעות למקרה שמשהו חלילה ישתבש במהלך שהותכם במדינה זרה. בסופו של דבר, לא כל מדינות העולם מספקות שירותים כלליים ושירותי רפואה ברמה שמספקת ישראל. לכן, חשוב לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • מדינת היעד: חשוב לקחת בחשבון להיכן אתם טסים, עד כמה מתקדמים שירותי הרפואה ביעד ומהי רמת הסיכון הכללית הכרוכה בנסיעה ליעד זה.

  • היסטוריה רפואית: יש להביא בחשבון את ההיסטוריה הרפואית של המבוטח\ת, כאשר כל חברת ביטוח עשויה לבקש סקירת היסטוריה רפואית של טווחי זמנים שונים. חלק מהחברות ידרשו סקירת היסטוריה של 3 חודשים אחרונים, בעוד חברות אחרות יבקשו לסקור היסטוריה רפואית רחבה יותר של המבוטח\ת

  • גילאים: גילאי המבוטחים חשובים במיוחד בקביעת סוג הביטוח והעלות שלו, שכן בגילאים מבוגרים יותר רמת הסיכון עבור חברת הביטוח הולכת וגוברת

אז מהו טווח מחירי ביטוח הנסיעות?

ובכן, על פי מחירון ביטוח הנסיעות לחו"ל של Gooday, מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל מתחיל ב-1.5$ ליום ועד ל3.0$ בחבילות הבסיס לקבוצות הגילאים בין הנמוכות (בדרך כלל עד גיל 60). לאחר מכן, המחיר מתחיל לטפס בין אם זה בגלל מצב בריאותי, הרחבה של הפוליסה בגין כיסוים שונים או בגלל גיל המבוטח.

אילו עלויות בלתי צפויות מכסה ביטוח נסיעות חו"ל?

ישנן כ"כ הרבה עלויות בלתי צפויות אשר עלולות להתעורר במהלך השהות בחו"ל, כאשר ביטוח נסיעות יכול לעזור לכסות חלק לא קטן בכלל מהעלויות הקשורות למקרי חירום שונים. בתוך כך, ביטוח נסיעות לחו"ל בד"כ מכסה את ההיבטים הבאים:

  1. היבטים רפואיים: יש להפעיל את הפוליסה במקרים בהם נדרש טיפול רפואי, תרופות, אשפוז ועוד.

  2. החזרי ביטולים: מבוטחים יוכלו להפעיל את הפוליסה כאשר טיסות נדחות או מתבטלות, כאשר יש צורך בביטול הזמנת בית מלון ועוד.

  3. ביטוח כבודה: יהיה ניתן להפעיל את הפוליסה כאשר מזוודות וכן פריטים אישיים הולכים לאיבוד או נגנבים, כמו גם לקבל בחלק מחברות הביטוח החזרים על רכישת ביגוד וציוד במקרה של אובדן כבודה

בסופו של דבר, מלבד מה שציינו לעיל, בעיות רבות אחרות עלולות לצוץ במהלך הנסיעה. לכן כל כך חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לנסיעות לחו"ל.

א' – ב' ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל – מה קריטי לדעת?

כאשר רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל, ישנם מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון, שלא נגיד קריטיים אפילו. בראש ובראשונה, נושא הכיסוי ומדינת היעד אליה אתם טסים. במילים אחרות, יש לוודא שהפוליסה מכסה את המדינה או המדינות שבהן אתם עתידים לבקר, כמו גם את כל הפעילויות שתעסקו בהן במהלך השהות בחו"ל.

כמו כן, ההמלצה הכי חשובה היא לערוך השוואת מחירים לביטוח נסיעות לחו"ל. ככה תוכלו לדעת בדיוק כמה עולה ביטוח נסיעות לחו"ל בכלל החברות השונות בארץ, מידע שניתן להשיג בכמה קליקים. תוכלו לבדוק את חברות ביטוח הנסיעות השונות דרך האתר, אז בקרו בGooday עכשיו וחופשה מהנה!