חדשות    

מחיר הסטרימינג: עליית מחירים בנטפליקס, גם בישראל

נטפליקס הודיעה על עליית מחירים של בין 3- ל-11 שקלים בשירותים שלה, הרגילים וה-HD. המטרה: לצמצם הפסדים בעקבות התחרות הגוברת בתחום

בעוד יותר חברות נכנסות לתחום שירותי הטלוויזה בסטרימינג, כולל דיסני שהציעה מחיר שובר שוק, נטפליקס הולכת לכיוון אחר. חברת נטפליקס הודיעה על העלאת מחירים בכמה מדינות, כולל ישראל.  המחיר להתקן אחד, שעד היום עלה 30 שקל, יהיה מעתה 33 שקל; עלות שני התקנים, שעד היום עמדה על 33 שקל, תתחלף לעלות של 47 שקל; ועלות ארבעה התקנים, שעד היום הסתכמה ב-50 שקלים, תהיה מעתה והלאה 61 שקל לחודש.

אלו המחירים על צפייה באיכות SD, כלומר לא על איכות HD המשופרת. מנויי החברה קיבלו הודעות על כך בימים האחרונים.

עם זאת, עליית מחירים חלה גם במסלולי ה-HD, והמחיר יעמוד על 47 שקל לשני התקנים. מסלול הפרימיום יעלה ל-61 שקל לחודש עבור ארבעה התקנים.

למנויים  הקיימים של נטפליקס שינויי המחיר יחולו בשבועות הקרובים, והם יקבלו הודעה באימייל או באפליקציה. למשתמשים חדשים שינוי המחיר הוא מיידי עם הכניסה לשירות.

כמו הנימוק שסיפקה החברה גם בהתייקרויות קודמות, גם הפעם היא מסבירה שכדי לתמוך בהפקות המקור שלה עליה להעלות מחירים. "אנו משנים את המחירים שלנו מעת לעת כדי לשקף את ההשקעות המשמעותיות שעשינו בתכניות טלוויזיה חדשות ובסרטים כמו גם שיפורים במוצר שלנו", נמסר מהחברה.

לכך יש להוסיף שעליית המחירים נובעת מהפסדים גדולים של ענקית הסטרימינג והתחרות הגוברת בתחום. בשעה שהחברה משקיעה בהוספת תכנים יחודיים ופיתוח אמצעים טכנולוגיים, הגיעה נטפליקס למצב שבו היא חייבת לצמצם הפסדים ולנסות להתחיל להרוויח. נטפליקס מציעה לא מעט תכנים בבלעדיות. עוד נראה כי עליית המחירים נעשית במטרה לשפר את איכות השירות שמציעה, ובכך היא יכולה לשפר את הממשק, חוויית השימוש ולהמשיך לפתח את התכונות המתקדמות ביותר כמו הורדות חכמות – שירות שמוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא בסדרה לאחר סוף הפרק.

יש לציין שעליית המחירים היא מהלך שנטפליקס מבצעת ב-20 שווקים, בהם ישראל. בכל אחד מהם היא מציעה תעריפים שונים.

עולם הגיימינג של נטפליקס: החברה תפתח משחקים לפי סדרות המקור שלה

אפליקציית נטפליקס – המדריך המלא: מסלולים, תכנים, מחירים, מבצעים וטיפים

לקוחות סלקום טי וי יוכלו לצפות דרכה בנטפליקס