מיתוג באמצעות מחברות מעוצבות – כיצד נעשה את זה נכון?
תוכן ממומן    

מיתוג באמצעות מחברות מעוצבות – כיצד נעשה את זה נכון?

PIX

מחברות ממותגות תורמות ליצירת הרושם הנכון, ויכולות לשמש אתכם, את העובדים ואת הלקוחות לאורך זמן. איך בוחרים את המחברות שמתאימות לעסק שלכם, ומה אסור לשכוח לפני ששולחים להדפסה?

מיתוג מוצר באמצעות סימנים מזהים של בית העסק, משחק תפקיד משמעותי בהשגת מטרות שיווקיות רבות. מדובר בדרך לשמר את הקשר עם לקוחות וספקים, להישאר בתודעתם גם אחרי הפגישה ולהבליט את העסק על פני מתחרים. קיים מגוון רחב של מוצרי קידום ומיתוג, אבל אין ספק שאחד המשמעותיים שבהם הם מחברות מעוצבות .

מחברת בעיצוב המותג היא כלי מצוין להגדלת החשיפה, שמשיג עבורכם תוצאות לאורך זמן ובעלות נמוכה יחסית. מחברת ממותגת משדרת אמינות, רצינות ומקרינה לכל שמדובר בעסק יציב ורציני ומעבר לכך מהווה מתנה שימושית לעובדים חדשים ויכולה להיות מחולקת ללקוחות בכנסים, השתלמויות וכל מפגש אחר. בניגוד לגימיקים ממותגים שלא מחזיקים לאורך זמן, מחברות ממותגות יכולות לשמש את הנמענים במשך תקופה ארוכה מאחר וגם בעידן של לפטופים ופתקים בסמארטפון, אין תחליף לשליפת מחברת לצורך רישום ברגע המתאים.

סוגי מחברות מעוצבות

היתרון המשמעותי של מחברות בעיצוב אישי הוא ביכולת לקבל תוצר שמותאם בדיוק לצרכים שלכם. לא רק מבחינת עיצוב הכריכה החיצוני או צבע ההדפסה, אלא גם בכל הנוגע לסוג המחברת. כך שבין אם אתם מעדיפים מחברת ספירלה, מחברת בעלת כריכה קשה, כריכה רכה, מחברת סיכות או כריכת דבק – תוכלו להשיג את התוצאה המדויקת. כזו שתשקף את ערכי המותג, תשמש את העובדים ואתכם, ותהפוך לשימושית גם בעיני הלקוחות.

טיפים לעיצוב מחברות

בשונה ממוצרי מיתוג שנשארים אצלכם במשרד, מחברות מעוצבות נועדו להיות מחולקות לאחרים ולעבור בין ידיים רבות. כתוצאה מכך, הצורך לקבל תוצאה ייחודית ואיכותית, שתהיה פרקטית ונוחה לשימוש אך גם מושכת תשומת לב, הוא ללא ספק מובן.

 

· חשבו על הלוגו – אם אתם מקימים עסק חדש, סיימו את תהליך בחירת הלוגו ועיצובו לפני שאתם מטביעים אותו על גבי מוצרי קידום. מחברות מעוצבות עשויות ללוות את בעליהן לאורך זמן ממושך, ואתם רוצים שהם יידעו לקשר גם בעתיד בין המוצר שברשותם לבין העסק שלכם.

· התאימו אל קהל היעד – אלא אם אתם מתכננים לעצב מחברות שונות לקהלי יעד שונים (עובדים, ספקים, לקוחות חוזרים, מתעניינים וכדומה), כדאי להקפיד על עיצוב ש"ידבר" לכולם. אתם לא רוצים לגרום לחלק ממקבלי המחברת לוותר על השימוש בה, רק בשל בחירה עיצובית או כיתוב הומוריסטי שהם לא ירגישו בנוח לשלוף מהתיק.

· נסו לבד – לא ניחנים בכישורי עיצוב? אין שום בעיה. חלק מבתי הדפוס הדיגיטליים מציעים מגוון תבניות עיצוב מוכנות, שתוכלו להיעזר בהן ליצירת כריכה אטרקטיבית שמושכת את העין.

· ודאו שהוספתם דרכי התקשרות – על מנת לאפשר ללקוחות ליצור אתכם קשר גם בהמשך, הוסיפו את פרטי יצירת הקשר המועדפים עליכם אל חלקה האחורי של הכריכה. ודאו שהם יופיעו בצורה ברורה ונוחה לקריאה, אך לא "ישתלטו" על העיצוב הכללי.

· השקיעו בתוצר שיאריך ימים – מחברת מוצלחת היא כזו שמלווה את בעליה לאורך כל היום. כדי למקסם את אורך חיי המחברות שלכם פנו אל בית דפוס שמתמחה בהדפסת מוצרי נייר לעסקים, והתייעצו בנוגע לפתרונות כמו כריכה קשה, למינציה וכדומה.

· עקבו אחר ההנחיות – אם אתם מעבירים לבית הדפוס עיצוב מוכן, בקשו הנחיות הנוגעות לגודל הפונט וסוגי הקבצים המומלצים לצורך קבלת תוצאה איכותית.

עיצוב מחברות משדרות רצינות ומסייעות ביצירת רושם חיובי של עסק יציב ורציני. אפקט זה ישמר בכל פעם שהמחברות יהיו בשימוש על ידי העובדים והלקוחות שלכם. השקעת מחשבה מקדימה בתהליך התכנון והעיצוב, כמו גם בחירה נכונה של הספק שיהיה אמון על הייצור וההדפסה, יעזרו למתג את העסק באופן היעיל ביותר.

הכתבה נכתבה בשיתוף עם אתר pix