מנורה תמזג את הקרן מנורה 0B) EX)(!) תל בונד עם מנורה (0B)(!) אג"ח קונצרני ללא מניות
חדשות    חדשות קרנות נאמנות    

מנורה תמזג את הקרן מנורה 0B) EX)(!) תל בונד עם מנורה (0B)(!) אג"ח קונצרני ללא מניות

מאייר: אורקה

מנורה תמזג את הקרן מנורה 0B) EX)(!) תל בונד עם מנורה (0B)(!) אג"ח קונצרני ללא מניות; שכר מנהל הקרן הנקלטת יירד ל-1.31%

מנורה מבטחים קרנות נאמנות ממזגת את הקרן מנורה מבטחים 0B) EX)(!) תל בונד (מספר קרן: 5120274) עם מנורה מבטחים (0B)(!) אג"ח קונצרני ללא מניות (מספר קרן: 5113923). המיזוג צפוי להתבצע בתאריך: 09/09/2015.

סיבת המיזוג: לתכלית עסקית וכלכלית, כאשר מטרתו העיקרית היא לאפשר ניהול ותפעול מאוחדים של הקרנות תוך השגת חיסכון בעלויות ויצירת יתרון לגודל הקרן בהינתן, בין השאר, העובדה שהקרנות הינן קרנות דומות במאפייניהן.

המיזוג יבוצע באופן המפורט להלן:
בכוונת מנהל הקרן למזג את קרן הנאמנות "מנורה מבטחים EXי (0B)(!) תל בונד" (מספר קרן: 5120274) (להלן: "הקרן הנקלטת") לתוך קרן הנאמנות "מנורה מבטחים (0B)(!) אג"ח קונצרני ללא מניות" (מספר קרן: 5113923) (להלן: "הקרן הקולטת"). המיזוג הינו לתכלית עסקית וכלכלית, על מנת לאפשר, בין השאר, ניהול ותפעול מאוחדים של הקרנות תוך השגת חיסכון בעלויות ויצירת יתרון לגודל הקרן. מנהל הקרן ימזג את פעילותה של הקרן הנקלטת עם הקרן הקולטת, בדרך של העברת כל נכסיה והתחייבויותיה של הקרן הנקלטת, לקרן הקולטת, וימיר את היחידות בקרן הנקלטת ליחידות בקרן הקולטת, באופן ששווי היחידות לאחר המיזוג, בידי מי שהחזיק ערב המיזוג ביחידות של הקרנות המתמזגות לא ישתנה כתוצאה מן המיזוג, למעט שינוי הנובע ממס או מתשלום חוב החלים עקב המיזוג על הקרנות שהתמזגו. באופן כללי, במסגרת מיזוג של קרנות פטורות לא צפוי שינוי ו/או תשלום הנובע ממס.

היה וכתוצאה מהמיזוג יווצרו חלקי יחידות (שברים), למיטב ידיעתו של מנהל הקרן הטיפול בשברים יתבצע ע"י המפיצים כך שבעלי היחידות יקבלו את התמורה בגין השברים ביום המיזוג או במועד מימוש היחידות על ידי המחזיק. המיזוג ייערך בהתאם להוראות הדין ובכפוף לעמידה בתנאי פקודת מס הכנסה. במועד ביצוע המיזוג יפקעו הסכם הקרן והתשקיף של הקרן הנקלטת, יבוטלו יחידות הקרן הנקלטת והקרן הנקלטת לא תהיה קיימת עוד. הסכם הקרן וכן התשקיף של הקרן הקולטת יישארו בתוקף לאחר השלמת המיזוג. הנאמן של הקרן הנקלטת הוא מזרחי טפחות חברה לנאמנות בע"מ. הנאמן של הקרן הקולטת הוא יובנק חברה לנאמנות בע"מ.

השכר בקרן הקולטת: % 1.31.

השכר בקרן הנקלטת: מנורה מבטחים 0B) EX)(!) תל בונד (מספר קרן: 5120274) : % 1.4. מכאן, שהשכר בקרן הנקלטת יירד ל-1.31% בעקבות המיזוג.

להלן עיקרי מדיניות ההשקעות של הקרן הקולטת:
החשיפה לאג"ח קונצרני (לרבות תעודות פקדון) לא תפחת מ- 75% מהשווי הנקי של נכסי הקרן, ובלבד ששיעור החשיפה לאג"ח כאמור שאינן תעודות פקדון לא יפחת מ-50%.
הקרן לא תיצור חשיפה למניות.
שיעור החשיפה בקרן למטבע חוץ, לא יעלה, בערכו המוחלט, על 30%.
הקרן עשויה ליצור חשיפה לאג"ח שאינן מדורגות בדירוג השקעה(*)
השווי הכולל של ניירות ערך חוץ, יחידות של קרנות חוץ ומטבע חוץ שיוחזקו בקרן, בתוספת החשיפה לנכס בסיס הנסחר בחו"ל באמצעות פעילות בנגזרים בבורסות בחו"ל, לא יעלה על 10% מהשווי הנקי של נכסיה.

להלן עיקרי מדיניות ההשקעות של הקרן הנקלטת השונים ממדיניות ההשקעות של הקרן הקולטת:
שיעור החשיפה בקרן לאג"ח מכל סוג (לרבות תעודות פקדון) שאינו כלול באיזה ממדדי התל בונד בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ (להלן: "הבורסה"), לא יפחת מ- 75% ובלבד ששיעור החשיפה בקרן לאג"ח קונצרני (לרבות תעודות פקדון) לא יפחת מ- 50% וששיעור החשיפה בקרן לאג"ח קונצרני שכלול באילו ממדדי התל בונד בבורסה, כפי שיפורסמו מעת לעת, לא יעלה על 30%.

סיווג הקרן בפרסום:
סיווג הקרן בפרסום של הקרן הנקלטת הינו: "אג"ח בארץ – חברות והמרה, חברות והמרה אחר".
סיווג הקרן בפרסום של הקרן הקולטת הינו: "אג"ח בארץ- חברות והמרה חברות והמרה בסיכון גבוה".

תוספת הוספה:
בהתאם להסכם הקרן של הקרן הנקלטת זכאי מנהל הקרן לקבל מאת מי שרוכש יחידה את מחיר היחידה בתוספת הוספה של עד 5% ממחיר היחידה. עד שלא יוחלט אחרת על ידי מנהל הקרן לא נגבית תוספת הוספה עבור רכישת יחידות בקרן.
בהתאם להסכם הקרן של הקרן הקולטת, זכאי מנהל הקרן לקבל מאת מי שרוכש יחידה את מחיר היחידה בתוספת הוספה של עד 1.8% ממחיר היחידה. עד שלא יוחלט אחרת על ידי מנהל הקרן לא נגבית תוספת הוספה עבור רכישת יחידות בקרן.

שכר מנהל הקרן:
בהתאם להסכם הקרן של הקרן הנקלטת, זכאי מנהל הקרן לקבל שכר שנתי בשיעור שלא יעלה על 5% מהשווי הנקי השנתי הממוצע של נכסי הקרן, אך כל עוד לא יוחלט אחרת על ידי מנהל הקרן מקבל מנהל הקרן שכר שנתי בשיעור 1.4% מהשווי האמור.
בהתאם להסכם הקרן של הקרן הקולטת, זכאי מנהל הקרן לקבל שכר שנתי בשיעור שלא יעלה על 3.5% מהשווי הנקי השנתי הממוצע של נכסי הקרן, אך כל עוד לא יוחלט אחרת על ידי מנהל הקרן מקבל מנהל הקרן שכר שנתי בשיעור 1.31% מהשווי האמור.

שכר הנאמן:
בהתאם להסכם הקרן של הקרן הנקלטת, זכאי הנאמן לקבל שכר שנתי בשיעור שלא יעלה על 0.05% מהשווי הנקי השנתי הממוצע של נכסי הקרן. שכר נאמן הקרן הנקלטת בפועל: שכר שנתי בשיעור 0.05% מהשווי האמור.
בהתאם להסכם הקרן של הקרן הקולטת, זכאי הנאמן לקבל שכר שנתי בשיעור שלא יעלה על 0.1% מהשווי הנקי השנתי הממוצע של נכסי הקרן. שכר נאמן הקרן הקולטת בפועל: שכר שנתי בשיעור 0.1% מהשווי האמור.