חדשות    

מנכ"ל פנדורה מודה בכישלון, ימתג את הרשת מחדש עם דיסני ופרוזן

מנכ"ל מותג התכשיטים הדני "פנדורה", שהתפרסם בזכות צמידי הכסף והחרוזים, מודה בכישלון ואמר בראיון שהעסקים מדשדשים. מנכ"ל החברה הוא אלכסנדר לציק, שמכהן בתפקיד מאז אפריל.

"הצרכנים איבדו עניין במותג פנדורה", הוא אומר בראיון בפיינשל טיימס, ומשום כך החברה יצאה בתהליך של ארגון מחדש שכולל את עיצובי המוצרים, החנויות הפיזיות וגם המקוונות.

לציק מגדיר את פנדורה: "הקצה העליון והתחתון של התכשיטנות". היא הפכה די מהר למותג התכשיטים הגדול בעולם מבחינת נפח מכירות ויש לה מעט מאוד מתחרות.

כחלק ממיתוג חדש הלוגו עוצב בגוני ורוד ואפור במטרה להפוך את המותג ל"עכשווי יותר" עוד הרשת מבצעת פיילוט לעיצוב החדש של החנויות בערים לסטר וברמינגהאם בבריטניה ובשנגחאי שבסין. עוד , חלק גדול מארונות התצוגה יוחלפו בשולחנות, ודלפק יאפשר מישוש ובדיקה מקרוב.

המבקרים מזהירים שלא מדובר בהליך קל או מהיר. "כרגע, מדובר בקופסה שחורה. אין לנו הרבה תובנות", ציין קלאוס קהל, אנליסט בניקרדיט, בכתבה. "אחת הבעיות היא שלנשים ברחבי העולם נמאס מהמוצרים שלהם, ואם זה באמת העניין, אי אפשר לצפות לשינויים בן לילה", ציין. עם זאת "הם חייבים לעשות משהו. הם התרחקו מהקהל שהביא להם את ההצלחה לפני שנים".

פננדורה בדיגיטל

בדיגיטל החנות המקוונת שודרגה כך שתהיה מזמינה וקלה יותר לשימוש. כמו מותגים רבים אחרים, גם פנדורה תחבר בין האונליין לחנויות הפיזיות באמצעות שירותים שיאפשרו בחירה נוחה של המוצרים המקוונים ואפשרות להחליפם בחנויות הפיזיות. מבחינת קהל היעד יש פנייה לדור הזד- ילידי שנות האלפיים – עם תכשיטים בעיצוב אישי.

מילי בראון מדברים מוזרים היא הפרזנטורית

מילי בובי בראון, כוכבת הנוער הפופולרית מ"דברים מוזרים" של נטפליקס היא הפנים של קמפיין הפרסום. זאת במסגרת האסטרטגיה של החברה לשווק את עצמה דרך משפיענים ברשתות החברתיות. לציק מצביע על "עלייה משמעותית" בהוצאה על שיווק, כאשר השקות בולטות אחרות יכללו תכשיטים במיתוג הארי פוטר וקולקציה שתתבסס על סרטי "פרוזן" של דיסני.

פנדורה (Pandora AS) רשמה הפסד לא צפוי ברווח הנקי ברבעון השלישי של 17.8 מיליון דולר, כשההכנסות ירדו ב-11%.

לציק ניסה להרגיע את המשקיעים שהתוצאות החלשות האחרונות הולכות להתהפך לקראת סוף 2020 בעקבות מהלכים שיווקיים חדשים. נחיה ונראה