חדשות    

מתרחבים: בוניטה דה מאס פותחת 4 סניפים חדשים

חנות קונספט בוניטה דה מאס – צילום: בטי אביטבול

מעודכן ל-07/2021

החנויות שהשיקה רשת הלאנז'רי היוקרתי בתל אביב, בת ים, בית שמש ומעלות משתרעות על שטח של כ-400 מ"ר ובהקמתן הושקעו מיליון וחצי שקלים ■ בתכנון: 6 סניפים נוספים של מותג ההלבשה התחתונה המוביל ייחנכו עד סוף השנה 

בוניטה דה מאס צוברת תאוצה: רשת הלאנז'רי המתמחה בחזיות איכות אופנתיות, הלבשת פנאי ובגדי ים, משיקה 4 חנויות חדשות בקונספט ייחודי שפותח לאחרונה, כדי לאפשר ללקוחות לבחור באווירה אינטימית ומזמינה את הפריט המתאים והנוח להן ביותר מתוך מגוון מוצרים עשיר.

החנויות החדשות משתרעות על שטח כולל של כ-400 מ"ר בקניון TLV שבתל אביב, בקניון בת ים, בביג פאשן בית שמש ובקניון צים במעלות, ובהקמתן השקיעה הרשת כמיליון וחצי שקלים. עד סוף השנה צפוי מותג ההלבשה התחתונה המוביל לחנוך ברחבי הארץ כ-6 סניפים נוספים.

איזי מוכתאר, מנכ"ל בוניטה דה מאס, מסר: "המותג שלנו הוכיח את עצמו לאורך השנים כמותג הדוגל באיכות ללא פשרות, הקפדה על נוחות, התאמה לאקלים הישראלי והענקת מראה אופנתי ומחמיא. לא בכדי אנו חווים עלייה מתמשכת בביקושים הבאה לידי ביטוי הן ברכישות בסניפי הרשת הפרושים בעשרות מרכזי קניות מובילים, והן בעסקאות באתר האון ליין של בוניטה דה מאס. פתיחתן של ארבע חנויות הקונספט החדשות המצטרפות    לכ-35 סניפי הרשת הקיימים, הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של בוניטה דה מאס ואנו נמשיך להשקיע בהגברת הנוכחות של המותג בכדי להעניק ללקוחותינו מענה איכותי, זמין ונגיש".

הרשת בוניטה דה מאס מבקשת הקפאת הליכים