חדשות    

נדב טסלר עוזב את מנורה – מונה לסמנכ"ל מקצועי בבית ההשקעות הלמן-אלדובי

נדב טסלר

הלמן אלדובי מרחיב את השורות. נדב טסלר, מונה לסמנכ"ל מקצועי בבית ההשקעות הלמן-אלדובי. טסלר שיחליף את אייל סיאני, שימש ב-12 השנים האחרונות במגוון תפקידים במנורה מבטחים, בתפקידו האחרון שימש כמנהל מוצר באגף השיווק. הוא בעל רישיון משווק פנסיוני ובוגר תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל ובוגר תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. כמו כן, משמש טסלר כמרצה במכללת נתניה והוא המייסד של אתר האינטרנט הפופולרי בנושא הפנסיה- "פנסיוני, להבין את הפנסיה".

איתי ברדה, מנכ"ל הלמן-אלדובי גמל ופנסיה התייחס למינוי ואמר: "אנו שמחים מאוד על הצטרפותו של נדב להלמן אלדובי. נדב הוא איש מקצוע מוערך מאוד בענף ומומחיותו הרבה בתחום הפנסיה מהווה חיזוק נוסף להלמן אלדובי אשר הציבה לעצמה להיות קרן הפנסיה הגדולה והצומחת ביותר מבין הקרנות הנבחרות. נדב בתפקידו כסמנכ"ל מקצועי יהיה אחראי בין היתר גם על הפעילות להנגשת הפנסיה בצורה פשוטה וברורה. אנו מאמינים שיש חשיבות גדולה לפשט ולקרב את הציבור להבין את הפנסיה. נדב מביא איתו גם ניסיון רב שנים בתחום הפנסיה ובעבודה עם לקוחות, סוכנים ומעסיקים, ניסיון שכעת יוכלו להנות הלקוחות, המעסיקים והסוכנים של הלמן אלדובי. מגזר הפנסיה מהווה פעילות מרכזית ואסטרטגית ונמשיך לעשות ככל שידרש להוביל את המהפכה הפנסיונית ולהביא את האנשים הטובים ביותר שבזכותם אנו מובילים עם קרן הפנסיה הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר ולאפשר לכל אדם לפרוש ולהזדקן בכבוד".

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, בניהולם של רמי דרור, מנכ"ל, ואורי אלדובי, יו"ר, מנהל נכסים בהיקף של כ-53 מיליארד ש״ח.  בית ההשקעות הוקם בשנת 1995 והינו אחד מבתי ההשקעות הגדולים והוותיקים בשוק ההון הישראלי. בתקופה האחרונה מציג הבית צמיחה ניכרת בהיקף הפעילות תוך התברגות בצמרת התשואות בשנת 2018. קרן הפנסיה של בית ההשקעות הינה אחת מארבעת הקרנות שזכו במכרז פנסיית ברירת המחדל של משרד האוצר ובית ההשקעות זכה לאחרונה במכרז היוקרתי לניהול כספי הפנסיה של חברת נמלי ישראל. כמו כן, הקים הבית בשנים האחרונות פעילות בתחום קרנות ההשקעה האלטרנטיביות, פעילות שצפויה להתפתח ולהפוך לזרוע משמעותית בפעילות בית ההשקעות.

הלמן אלדובי – רכישת איביאי גמל הביאה לגידול של 28% בהכנסות