תוכן ממומן    

נכסים מסחריים להשקעה בארה"ב

כולנו מבינים כי השקעה חכמה יכולה להיות כזאת שמשנה את המציאות כולה. בא לכם להשיג עוגן שיהפוך את חייכם ליציבים פי כמה? כדאי לכם לבדוק את האופציה של השקעה במסחריים בארה"ב. השקעות נדלן בארהב הפכו להיות מבוקשות מאוד, בטח עם עליית המחירים בישראל. לצד האופציה לרכוש דירות, ישנה אפשרות לא פחות טובה להשיג את היציבות הרצויה. במאמר הבא נסביר לכם לעומק על האופציה להשקיע בנכסים מסחריים. גם אם יצא לכם לשמוע עליה עד כה, חשוב שתעמיקו את ההבנה שלכם לגביה. כי בסופו של יום קבלת ההחלטות בזמן אמת תהיה זאת שתשפיע על התמורה. תרצו לדעת שיש לכם קרקע יציבה שתוכלו לעמוד עליה לאורך תקופת זמן ארוכה.

גם אם השקעות בארץ נשמעו לכם עד כה הכי הגיוניות, אל תורידו את האפשרות הזאת מהפרק. כדאי לפזול לעוד כיוונים נוספים שיכולים להיות עדיפים בהרבה. בחירה נכונה של נכס מסחרי אחד יכולה להיות בחירה שתשנה את חייכם מקצה לקצה. בין רגע תמצאו הכנסה נוספת שתייצב אתכם ותאפשר לכם להתחיל לחלום בענק. מי שהבין איך לרכוש נכסים מסחריים בארה"ב יכול לחזור על הפעולה פעם אחר פעם. הכי חשוב שלא תפספסו את ההזדמנות שעומדת לפניכם ותנצלו אותה עד תום.

מהם נכסים מסחריים?

עוד לפני שנדבר על השקעות נדלן בארהב בהיבט המסחרי, חובה שתבינו בדיוק על מה מדובר. נכסים מסחריים הם לא נכסים המיועדים למגורים אלא כאלה המיועדים לעסקים. במרבית המקרים הכוונה היא לבנייני משרדים שבתוכם תוכלו לרכוש קומת משרדים או אפילו משרד אחד בודד. כל נכס שהוא לא מיועד למגורים ככל הנראה יהיה מיועד למסחר באופן כזה או אחר. מדובר על נכסים שהם שונים לגמרי בהשוואה לנכסים הרגילים אותם הכרתם עד כה. בא לכם לעשות השקעה קצת שונה עם פוטנציאל ענק? יכול להיות שזוהי ההחלטה הנכונה שאותו תעשו. הביאו את עצמכם למציאות בה תפתחו בפניכם את כל האפשרויות ותשימו אותן על השולחן.

למה להעדיף נכסים מסחריים בארה"ב?

זה נכון שיש המון נכסים המיועדים למגורים בארה"ב, אך לנכסים מסחריים ישנה עדיפות גדולה. יריב גולן, מומחה להשקעות בארה"ב, מספר כי לנכס מסחרי יש פלוסים רבים. אם כי העלות של נכס מסחרי תהיה גבוהה בהשוואה לעלות של נכס למגורים, תוכל להצטרף להשקעה כחלק מקבוצת משקיעים אשר רוכשים יחד את הנכס. יריב גולן מוביל מזה מספר שנים קבוצות השקעה כאלה שרכשו עשרות פרויקטים מסחריים ברחבי ארה"ב. עלות ההשקעה כחלק מקבוצה עשויה להיות נמוכה מרכישה של נכס למגורים, ישנם כאלה שיודעים מראש כי ישנה תקרת תקציב שאותה הם אינם מסוגלים לחצות. נכס מסחרי בארה"ב יכול להיות אידיאלי עבור משקיעים מתחילים או כאלה שאין להם הון עצמי גבוה. מעבר לשיקול הכספי, מדוע מומלץ לתת עדיפות לנכסים מסחריים בארה"ב? השקעות נדלן בארהב מאפשרות לכם לפגוש שוק שאינכם מכירים אותו נכון להיום. כמות העסקים שנפתחים מעבר לים היא אדירה, בטח אם מדובר על ארה"ב. כל עסק יצטרך משרד או כמה משרדים כדי שבו הם יוכלו לנהל את העבודה כולה. נכסים מסחריים יאפשרו לכם להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. תוך זמן קצר תמצאו בעלי עסקים שירצו להשכיר את המשרד שאותו רכשתם. דבר שבארץ יכול להיות משימה כמעט בלתי אפשרית, בחו"ל זוהי משימה קלה למדיי. יש לכם את הכוח בידיים להביא את עצמכם בדיוק למקום האידיאלי בו לא תצטרכו להמשיך עוד לעבוד קשה.

איך בוחרים נכסים מסחריים להשקעה?

תהליך בחירת נכס מסחרי יהיה שונה לגמרי בהשוואה לתהליך רכישת נכס למגורים. לפיכך אם תחפשו השקעות נדלן בארהב בהיבט מסחרי חובה עליכם להבין איך לעשות זאת. לא כל נכס שתמצאו יהיה כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד. אז מה כן חובה לקחת בחשבון? ראשית יהיה עליכם לבדוק עד כמה הביקוש לנכסים מסחריים באזור הנבחר הוא גבוה. במקרה בו הביקוש יהיה נמוך יהיה עליכם לחשוב על כל התהליך פעם נוספת. לא תרצו להגיע למצב בו תרכשו נכס מסחרי במקום בו הביקוש הוא נמוך ותתקשו להשכיר אותו. ישנם בארה"ב אזורים מסוימים בהם הביקוש גבוה, לא צריכה להיות לכם בעיה בהקשר הזה.

מעבר לביקוש תצטרכו להבין כמה כסף עומד לרשותכם לטובת ביצוע העסקה. ישנם כאלה שיודעים כי התקציב שעומד לרשותם מוגבל, הם לא יכולים להגדיל אותו. השקעות נדלן בארהב מתאימות לכולם, גם לאלה שמגיעים עם תקציב יחסית מוגבל. אך בהתאם לתקציב הקיים יהיה עליכם גם לבחור את הנכס שיהיה הכי מתאים. אם כל הפרמטרים האלה לא מספיקים, תזכרו גם לבחון את המיקום בו נמצא הנכס. נכס מסחרי חייב להיות על עורק תחבורה ראשי, כך שיהיה נוח להגיע אליו ולבקר בו. בארה"ב ההתניידות בין המקומות השונים היא אבן דרך חשובה. אל תדלגו על העניין הזה, הביאו אותו אל ראש רשימת סדרי העדיפויות שלכם.

הכנסה חודשית קבועה בלי לעשות כלום

עליכם להבין כי השקעה מסחרית בארה"ב תאפשר לכם להשיג הכנסה חודשית קבועה. לא תצטרכו לעבוד קשה על מנת להרוויח את הכסף, בסך הכל להשכיר אותו לאדם הנכון. מהרגע בו הנכס יהיה מושכר, הכסף יגיע אליכם בכל חודש לחשבון הבנק. מדובר על דבר קטן שיכול לסדר לכם את החיים ולהביא איתו שקט משמעותי. כך תדעו כי אתם יכולים לעשות את מה שבאמת מעניין אתכם בלי לדפוק חשבון. ישנם כאלה שלא רודפים אחרי החלומות שלכם רק בגלל שהם אינם יכולים, אתם כן יכולים לעשות זאת. רק תהיו במקום הנכון בזמן הנכון, בואו להשקיע יחד עם היזם יריב גולן.